קופת חולים לאומית ומשרד הפרסום טריו מקבוצת אדלר חומסקי&ורשבסקי המתמחה במגזרים (מגזר רוסי, מגזר ערבי ומגזר חרדי) זכו בפרס הראשון בתחרות סרטי הפרסום בתחרות הבינלאומית Advision award.
בתחרות התחרו כ-170 סרטי פרסום בשפה הרוסית על ידי משתתפים ממשרדי פרסום מכל העולם והשיפוט הורכב מפאנל מקצועי ומהצבעות באינטרנט.
משרד הפרסום טריו זכה בפרס הראשון בקטגוריה שירותי בריאות עם פרסומת לדרכונית לאומית לקופת חולים לאומית.
גדי מרגלית מנכ"ל טריו מציין, שהקו הפרסומי של פרסומות החסידה אותו מובילה טריו במגזר הרוסי עבור קופת חולים משלב בין חדשנות, מובילות והומור זוכות לאהדה רבה מצד לקוחות דוברי רוסית והמשרד גאה מאד בהכרה הבינלאומית.