עם צאתה לדרך של מהפכת ניוד המספרים, סמסונג סלולר מעלה לאוויר קמפיין למותג בהיקף של שני מיליון שקל. את הקמפיין, שיימשך כחודש וחצי, יובילו מכשירי הדגל של החברה ומטרתו למצב את המותג כמי שמוביל בטכנולוגיה ועיצוב.
עפר קדר, מנכ"ל משותף סאני אלקטרוניקה, יבואנית סמסונג סלולר לישראל: "לניוד המספרים השלכות ומשמעויות גם ליצרני המכשירים הסלולרים שיתמודדו על ליבו של הצרכן, שכן עצם ניוד המספרים יציב בפני הצרכן בחירה חופשית יותר גם של הטלפונים הסלולרים. סמסונג רואה בכך הזדמנות למנף את פעילותה ולחזק את המותג בקרב הצרכנים. הקמפיין החדש מהווה יריית פתיחה למהלך אסטרטגי שילווה בעתיד הקרוב את פעילותה השיווקית של החברה".
הקמפיין החדש עולה לאוויר בעלות כוללת של כשני מליון שקל, בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-24 ומשלב שלושה מכשירים שהושקו לאחרונה, Samsung Z720 ,BlackJack Samsung וSamsung Z240 אשר יוצגו תחת המסר שיא הטכנולוגיה בעיצוב.
הקמפיין כולל שלושה סרטונים בהתאמה למכשירים השונים, שיעלו לאוויר זה אחר זה: סרטון של Samsung Z720, מכשיר ראשון בדור 3.5 HSDPA מסדרת האולטרה סלים של סמסונג בעובי של 13.8 מ"מ בלבד, סרטון למכשיר הסמארטפון מדור 3.5 BlackJack Samsung שהושק לאחרונה ברשת אורנג ויושק בקרוב גם בסלקום וסרטון Samsung Z240, טלפון דור 3, בתצורת צדפה, מעוצב ודקיק הכולל פאנלים מתחלפים בשלל צבעים אופנתיים.