סקי-סקול, בית הספר ללימוד סקי וסנובורד, יוצא בקמפיין ארצי באמצעות הפרסומאית הדר אביב, בהיקף של חצי מליון שקלים.
הקמפיין יתמקד בשילוט חוצות ואוטובוסים, מודעות בעיתונות הארצית ובעיתונות המקומית ובאינטרנט, תוך שהוא מדגיש את המיקום האסטרטגי של בית הספר בהרצלייה והקלות שבגלישה כשמדובר ב"סקי-סקול".
נוח אילוז, מנכ"ל הסקי-סקול מסר כי "זוהי התקופה בה גולשי סקי מתחילים להכין את חופשת הסקי השנתית שלהם כשהדגש הוא על כושר גופני ושיפור טכניקה. הקמפיין יחשוף את הגולשים הפוטנציאליים לבוא ולגלוש במדרונות שבסקי-סקול ולהגיע לחופשת הסקי מוכנים".