חברת סמסונייט יוצאת זו השנה השלישית בשיתוף פעולה עם חברת קרביץ ויריד קרביץ השנתי בקניון רמת אביב ומציגה לראשונה את קולקציית 2008 תחת השם: NEW INTRODUCTIONS 2008.
במהלך היריד יוצגו כ-50 דגמים חדשים של המותג יחד עם דגמים ישנים והם ימכרו במחירים ללא תוספת מע"מ.
שיתוף הפעולה בין סמסונייט ליריד קרביץ נולד מצורך להציג את הקולקציה וזאת בהיעדר חנויות קונספט של המותג. סמסונייט מדווחת על הצלחת היריד ועל עלייה של 25% במכירות בין היריד הראשון ליריד השני וצופה עלייה דומה במכירות גם השנה.
החברה דווחה על מחזור מכירות עולמי של 1.07 ביליון דולר לשנת 2006 וצופה עלייה של כ-15.6% בצפי המכירות לשנת 2007.
בארץ מדווחת החברה על מכירות של כ 30,000 מזוודות וכ-15,000תיקים בשנה, ובעלת מחזור מכירות שנתי מוערך של כ-20 מיליון שקלים.
את מוצרי החברה ניתן להשיג בכל שדה תעופה בעולם ובחנויות לממכר ציוד נסיעות. כמו כן לחברה חנויות קונספט ממותגותSAMSONITE וחנויות ה-BLACK LABEL של המותג, בהן ניתן למצוא קולקציות שעוצבו על ידי מעצבי על כדוגמת אלכסנדר מקווין.
בארץ מוכרת החברה את מוצריה במספר נקודות מכירה, בניהן הרשתות קרביץ בגינדה, ארנקי שולה, תיק התיקים, אלטר, ובחנויות תיקים נבחרות.