X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם א.מ.ת מחשוב
▪  ▪  ▪

א.מ.ת מחשוב וסאן נבחרו לאחר זכייה במכרז להקמת פרויקט גריד גדול - הקמת חוות מחשוב למחלקת הננו-טכנולוגיה של הטכניון.
אשכול המחשבים מונה 264 ליבות מחשב (מעבדי AMD חדשניים) ומקושר באמצעות מתגי Infiniband, של חברת VOLTAIRE המיוצגת בארץ על ידי א.מ.ת מחשוב, במהירות 20Gb/s ובעל יכולת גידול עד 288 יציאות.
יואב וינברג, מנכ"ל א.מ.ת. מחשוב אמר היום: אני מברך על סיומו המוצלח של פרויקט אשכול המחשבים בטכניון. אין ספק שהבחירה בא.מ.ת מחשוב והטכנולוגיה של חברת סאן מעידה על הבעת אמון בפעילותה, ביצועיה וניסיונה של החברה. פרויקטי HPC ללא ספק תופסים תאוצה רבה בשוק, כשהראשונים ליישם אותו הם גופים אקדמיים הנדרשים לכוח מחשוב אדיר עבור המחקרים שלהם. הזכייה בפרויקט הטכניון מתווספת לסדרת פרויקטים אותם ביצענו בשלוש השנים האחרונות, כשכולם מבוססים על הטכנולוגיה המובילה של חברת סאן בתחום זה".
ד"ר יוחנה אדלר, מהפקולטה לפיסיקה בטכניון, אמרה: "מצב מחשבי העל באוניברסיטות בישראל היה בכי רע, בלשון המעטה. מערכות המחשוב באוניברסיטאות בארץ, בהתייחס לאירופה, ארה"ב ויפן - עדיין אינן מפותחות דיין. אשכול המחשבים נאנקו שהוקם על ידי המכון לחקר ננו-טכנולוגיה על שם Russell Berrie בטכניון, מאפשר לנו שימוש בכוח מחשוב מקומי, אשר הינו מסוגלים רק לחלום עליו בשנים האחרונות. הוא מאפשר לנו לחסוך בהרבה שעות הנובעות מביצוע עוד ניסויים מעבדתיים יקרים או ייצור נוסך של התקנים יקרים. כמו כן הוא יאפשר לנו להעיף מבט באופן לא הרסני אל תוך ננו-מבנים ברמה האטומית ולהדריך את הסטודנטים באלגוריתמים של מחשוב מקבילי בסימולציות חומרים. אימון זה חשוב לתעשייה הישראלית והיה קשה להשיגו בשנים האחרונות. אנו מקווים שזו התחלה צנועה לצורך הגובר ולהתעוררות של מערכת מחשוב על באוניברסיטאות הישראליות".
אהרון ירוסלבסקי, מנהל מרכז המחשבים ע"ש טאוב, ציין כי התקנת ותחזוקת המערכת במרכז המחשבים מתאפשרות בשל כוח האדם האיכותי במרכז בתחומי מערכות הפעלה, תקשורת ומומחיות בנושא מחשוב עתיר ביצועיים HPC, ועקב תשתיות התמיכה הרבות הנדרשות לצורך קיום הפרויקט, הנמצאות ומתופעלות על ידי מרכז המחשבים.
יוסי הראל, מנהל תחום חינוך בסאן ישראל, ציין כי סאן מחשיבה את השקת מערכת אסטרטגית זו כפרויקט יוקרתי ביותר, המביע את הערכת הנהלת הפרויקט מטעם הטכניון ליכולת המקצועית הגבוהה של צוות הפרויקט המורכב מאנשי סאן, א.מ.ת מחשוב, AMD וחברת וולטר.

תאריך:  28/11/2007   |   עודכן:  28/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il