X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת גלידת שטראוס;
התפיסה החדשה תתבטא בשני תחומים: דוכני מכירה יחודיים לקניונים ומרכזי קניות ופריצת דרך חדשה בתחום הגלידריות - "שטראוס ג'לטו"
▪  ▪  ▪

חברת גלידת שטראוס מציגה לראשונה בישראל תפיסה חדשה בתחום הגלידריות בהשקעה כספית כוללת של כמליון דולר.
התפיסה החדשה תתבטא בשני תחומים: דוכני מכירה יחודיים לקניונים ומרכזי קניות ופריצת דרך חדשה בתחום הגלידריות-"שטראוס ג'לטו"
חברת גלידת שטראוס הודיעה היום במסיבת עיתונאים על פיתוח תפיסה חדשה בתחום הגלידריות במדינת ישראל. חברת גלידת שטראוס משיקה שיטה ייחודית אשר פותחה על-ידי קונצרן יוניליבר העולמי ופועל בהצלחה כשמונה שנים בכל רחבי העולם בהשקעה כספית כוללת של כמליון דולר.
חברת גלידת שטראוס, בסיוע הידע של קונצרן יוניליבר, פיתחה דוכני מכירה יחודיים המיועדים לקניונים ומרכזי קניות מובילים בהם ישנה תחלופה גבוהה של אנשים והיא משיקה פריצת דרך חדשה בתחום הגלידריות עם "שטראוס ג'לטו" סדרה חדשה של מוצרי גלידה לגלידריות קיימות הכוללים מגוון טעמי גלידה עשירים ומפנקים המשלבים רכות, ריפל עשיר ותוספות בטעמים נפלאים.
אריזות הסדרה החדשה הן בנפח 5 ליטר, והן נוחות יותר ומתאימות למקררי הגלדריות בכל רחבי הארץ. במקביל לשיפור המראה והטעם של הגלידות, שטראוס משפרת את עיצוב נקודת המכירה. מהיום, גם הגלידריה כאן בארץ תוכל להראות מעודכנת ואטרקטיבית כמו הגלידריות המובילות בעולם.
שמוליק גולדברגר מנכ"ל גלידת שטראוס: "המחשבה העומדת מאחורי פיתוח חדשני זה הינה היכולת שלנו להיראות ולהגיע לכל הקהל הרחב הפוקד את הקניונים ומרכזי הקניות מדי יום. כיוון שגלידה היא מוצר הנקנה בצורה אימפולסיבית, המיקומים יהיו בכל רחבי הקניון ולא בהכרח במתחם דוכני המזון".
עדי רגב, סמנכ"ל השיווק בגלידת שטראוס: "כל המוצרים שיוצעו בדוכני המכירה מבוססים על ידע ומומחיות ישראלית של חברת שטראוס עם טכנולוגיה וניסיון של קונצרן יוניליבר העולמי."
על דוכני המכירה
דוכני המכירה שפותחו הינם מסוג Counter’s : דוכנים קבועים אשר ימוקמו בקניונים ומרכזי קניות. דוכן זה יהיה ממותג כ "גלידת שטראוס". הדוכן המוצע משדר איכותיות, ניקיון, ניראות, משמש כפינה קטנה להתרגעות ועומד בסטנדרטים הבינלאומיים של רשתות גלידה באירופה ואמריקה. בנוסף, "גלידת שטראוס" חודרת בימים אלו עם דוכני מכירה של גלידה רכה בשלושת רשתות השיווק. המטרה היא להעשיר את "חווית הקנייה" ברשתות השיווק עם גלידה טריה, איכותית ובמחיר נמוך. במסגרת שיתוף פעולה בין חברת גלידת שטראוס לרשתות השיווק, יוצבו בהדרגה בכל הרשתות בארץ דוכני מכירה.
על סוגי דוכני המכירה
גלידת שטראוס פיתחה שלושה סוגי דוכנים:
1. דוכן מורחב - מאגד בתוכו את כל המגוון שיש לגלידת שטראוס להציע.
2. דוכן מצומצם - מכירה של גלידה רכה בלבד.
3. דוכן Store In Store - מכירה של גלידה רכה בלבד בחנויות קמעונאיות ורשתות שיווק.
על הגלידה בדוכני המכירה
המוצרים המוצעים למכירה ע"י גלידת שטראוס ויותאמו לכל קניון לפי דרישותיו וצרכיו הינם:
- Soft Ice: גלידה אמריקנית ייחודית אשר פותחה עבור הקונספט המוצע.
- ‏Scooping: גלידה מסורתית, אשר עוצבה מחדש.
- שלגוני גלידת שטראוס במגוונם הרחב.
- קפה קר בשילוב כדורי גלידה.
- משקאות קלים.
- דברי מאפה ייחודיים: בשילוב גלידה
- מגוון מוצרי גלידה נוספים.
על הסדרה החדשה של מוצרי גלידה לגלידריות
חברת גלידת שטראוס משיקה לראשונה את סדרת "שטראוס ג'לטו", סדרת מוצרי גלידה חדשה מבית שטראוס. הסדרה כוללת מגוון טעמי גלידה עשירים ומפנקים המשלבים רכות, ריפל עשיר ותוספות בטעמים נפלאים. אריזות הסדרה החדשה רחבות יותר, בנפח 5 ליטר, והן נוחות יותר ומתאימות למקררי כל הגלידריות ברחבי הארץ.
על הטעמים החדשים של סידרת שטראוס ג'לטו
מהיום לראשונה בישראל, את הטעם המגרה של גלידות שטראוס אפשר גם לראות. בזמן שכל סוגי הגלידות האחרות מגיעות במראה פנים רגיל ושטוח, סדרת שטראוס ג'לטו של שטראוס מוגשת באריזה רחבה עם שני כתרי גלידה מעוטרים בריפל ומעליהם גשם של תוספות מגרות, עם מראה שפשוט אי אפשר לעמוד בפניו. לסדרת הטעמים של גלידות שטראוס מצטרפים 8 טעמים חדשים ונפלאים.
1. PISTACHIO - גלידה עשירה בטעם פיסטוק בתוספת ריפל אגוזים ופיסטוק.
2. VANILLA BISCOTI - גלידת וניל מפנקת בתוספת ריפל שוקולד ושברי עוגיות
3. NOCCIOLA PECAN - גלידת איכות בטעם פקאן עם תוספת ריפל אגוזים ושברי פקאן מסוכר.
4. CAPPUCCINO - שילוב של גלידת קפה ארומתית בתוספת שוקולד צ'יפס, ריפל שוקולד לבן ועוגיות חמאה.
5. VANILLA CHOCOLATE - גלידה בטעם וניל, בתוספת ריפל שוקולד ושברי שוקולד.
6. CHERRY LATTE - גלידה עשירה בטעם דובדבן בתוספת ריפל דובדבנים ודובדבנים שלמים.
7. TRIPLE CHOCOLATE - גלידה בטעם שוקולד מריר ושוקולד חלב בתוספת ריפל שוקולד לבן ושבבי שוקולד
8. NOCCIOLATO - גלידה שכולה טעם אגוז בתוספת ריפל אגוז ושברי אגוזי לוז
על מבנה אריזות הגלידה של סידרת שטראוס ג'לטו
לנוחיות בעלי הגלדריות בישראל עוצבו אריזות הגלידה החדשות כשהן רחבות ושטוחות יותר. לשם התאמת האריזות החדשות למקררים, מספקת שטראוס מתאמים מיוחדים, המאפשרים שימוש קל ונוח באריזות החדשות על המבנה הקיים של המקרר. כך נהנים בעלי הגלידריות והצרכנים מהיתרונות של האריזות החדשות ללא כל צורך בהערכות מחודשת. סידרת שטראוס ג'לטו מאפשרת לשמור על המראה האטרקטיבי לאורך זמן. מלבד טעמה המשובח של הגלידה החדשה, יתרונה הגדול הוא במראה. בגלידת שטראוס מדריכים את בעלי הגלידריות כי: "אם תקפידו "לחפור" בגלידה לעומק ולרוחב התבנית ולא בגריפות שטוחות לאורכה תוכלו לשמור על המראה המיוחד ועל אפקט הפיתוי לאורך זמן".
המלצות לסידור שטראוס ג'לטו במקרר
אריזות הסדרה החדשה מאפשרות לסדר את הגלידות במקרר באופנים שונים. אפשרות אחת היא לסדר במקרר רק את האריזות החדשות. באופן זה ניתן אמנם להכניס מספר קטן יותר של טעמים, אך התצוגה תהיה אטרקטיבית יותר. אפשרות נוספת היא לשלב בין אריזות הסדרה החדשה ואריזות הסדרה הקיימת. ניתן לעשות זאת בעזרת המתאם המיוחד הנכנס לתוך המקרר ומאפשר את סידורו ללא הערכות מחודשת.
המראה החדש של גלידריות שטראוס
במקביל לשיפור המראה והטעם של הגלידות, שטראוס משפרת את עיצוב נקודת המכירה. מהיום, גם הגלידריה כאן בארץ תוכל להראות מעודכנת ואטרקטיבית כמו הגלידריות המובילות בעולם.
אביזרים נילווים
מתקן למפיות לשירות טוב יותר, ולהנאה מושלמת. מתקן לכפיות לשמירת רמת היגיינה גבוהה, ולהגשה ללא מגע יד אדם. מחירון: למתן הסבר ללקוח על מחירי הגלידות השונים, ומגוון האפשרויות העומדות בפניו. מתקן גביע וופל להגשת הגלידה ללקוח במהירות מירבית ובצורה אסטתית. פחי אשפה לשמירה על סביבה נקיה.
היסטוריה ונקודות ציון עיקריות של גלידת שטראוס
חברת שטראוס ופעילותה כמחלבה החלה בשנת 1936. חטיבת הגלידה בתוכה, היתה ה BABY" של הגברת הילדה שטראוס והחלה את פעילותה עם הקמת מפעל הגלידה ב- 1954. בשנת 1979 רכשה חברת שטראוס את חברת הגלידה של ויטמן ובכך הפכה למובילה של שוק הגלידה. במהלך כל שנות הפעילות תפקדו שתי החברות ויטמן ושטראוס כמתחרות בשוק למרות היותן בבעלות משותפת, דבר שתרם רבות להתפתחות השוק ודפוסי התחרות בו, המבוססים על איכות, חדשנות ודינמיות. ביולי 1995, פרצה שריפה במפעל הגלידה בעכו ותוך פחות מ- 4 שעות הושבתה כמעט כליל יכולת החברה לייצר מוצרים. אירוע זה המחיש את חוזקה של החברה בדמות המשאב האנושי אשר השקיע ונתן למאמץ המשותף להמשיך בפעילות החברה. באמצעותו וע"י מציאת פתרונות קריאטיביים, ניתן מענה לצרכי הצרכנים והלקוחות שלנו. בשיא העונה, היוותה השריפה בסופו של דבר מנוף לבניית מפעל חדשני יותר בחזית הטכנולוגיה המאפשר מתן מענה לסביבה צרכנית משתנה ומתקדמת. בספטמבר 1995, נחתם הסכם השותפות האסטרטגית עם קונצרן יונילבר העולמי, חברת הגלידה הגדולה בעולם. לפי הסכם זה %50 מהבעלות בחברת הגלידה עברה ליונילבר. השותפות האסטרטגית עם קונצרן יונילבר מהווה נקודת ציון גם בדמותו של שוק הגלידה המקומי הנחשף לראשונה במהלך 1995 למותגי הגלידה הבינלאומיים הגדולים ביותר: מגנום, קורנטו וסולרו ובעצם נחשף לפעילות שיווקית מקיפה, אותה לא הכיר קודם שכותרתה העיקרית - "חדשנות ודינמיות". במהלך 1996 הושלם האיחוד בין שתי החברות: שטראוס וויטמן לחברה אחת - "גלידת שטראוס".
מבנה הבעלות על גלידת שטראוס
%50 חברת שטראוס.
%50 יונילבר
מספר עובדים בעונה כ- 500. מנכ"ל - שמוליק גולדברגר
תיק מוצרי האימפולס
מוצרים הנצרכים מחוץ לבית ובפרט במנה אישית, מגוון מאד מורכב ממוצרים ותיקים טובים כמו, קסטה, פרוטי וטעמקור, ובאותה עת מותגים נתמכים וחדשניים ביניהם: מגנום, קורנטו, סולרו ומקס. תיק המוצרים המגוון בטעמים ובפורמטים רבים הנותנים מענה לכל צורך פיזיולוגי או מנטלי של כל אחד מהצרכנים שלנו. אסקימו המוכר והפשוט כמו גם סולרו המתוחכם נותנים מענה לצורך להתרעננות, מגנום, שוקובו ומקס חלבי נותנים מענה לצורך בהתפנקות. תיק המוצרים המגוון המציע מענה לכל צרכן ולכל צורך מקפל בתוכו את ההבטחה עליה אנו מבוססים לתת לצרכננו... "רגעים קטנים של אושר, גלידת שטראוס".
תיק מוצרי חבילות הבית
תיק מוצרי חבילות הבית מגוון מאד ונותן מענה לכל צרכן - כל אחד מוצא את הטעם שהוא רוצה. מגוון המותגים מתחיל בגלידה המבוססת על שומן צמחי ומציעה גלידה טובה וחסכונית לכל המשפחה. חלומות, המותג פונה לכל המשפחה עם גלידת שמנת במגוון עשיר של גלידה עשירה עם תוספות עשירות של פירות, אגוזים, שוקולד ועוד. בראש סולם המיצוב היוקרתי עומדת גלידת קרמיסימו מותג הבית העשיר המציב אתגר לכל המתחרים במרקם הייחודי ובעושר גלידת השמנת. בתחום הקינוחים המוכנים להגשה מוביל המותג פנטסיה, המספק לצרכן הסופי ערך מוסף. מרקם המשלב גלידה ושוקולד מצטרפת צורה נאה של גלידת גלים. מוצרי חבילות הבית והזדמנויות הצריכה שהם מעניקים, בזוג, במשפחה, לאירוח, כולם מספקים לצרכנים שלנו...
מולטיפק - חבילות מאגדות
תחום מוצרים המאופיין כצריכת אימפולס (דחף) של מוצרים במנה אישית בתוך הבית. גלידת שטראוס כמו גם בתחומים אחרים, החלה בהובלת מהלך של שינוי התנהגות הצרכנים בעונת 1996 על-ידי הגדלת המודעות למגוון מוצרי המולטיפק המורכב גם הוא ממיטב המותגים המובילים ולצד מוצרים טובים וותיקים. במהלך השנתיים האחרונות, ישנו שינוי מהותי בהתנהגות הצרכנים וצריכת גלידה במנה אישית (אימפולס) בתוך הבית מהווה היום חלק מהותי בפעילות חברת גלידת שטראוס ומשקפת מובילות ומענה לצורכי הצרכן.
קרמבו
ענף נוסף, משני בפעילות גלידת שטראוס, מטרתו להגדיל את רמת הפעילות במפעל החברה במהלך עונת החורף. גם בתחום זה קרמבו גלידת שטראוס מהווה נקודות ייחוס לאיכות ולטעם.
מגזרים ייחודים
גלידת שטראוס פעילה ומציעה מגוון מותאם לקהלים ייעודיים המשקפים התנהגות צרכנית בעלת דפוס ייחודי, המגזר החרדי והמגזר הערבי.
פילוח- שוק הגלידות בישראל
הערכה בלבד:
1. גלידת שטראוס %47
2. נסטלה מוטה %33
3. ריאו %3
4. פלדמן %3
5. קולורדו %2
6. בן אנד ג'ריס %1
7. הגן דאז %1
8. ד"ר לק + גלידת באר שבע + אלדו + מילנו + מסטיק קוזו ויצרנים נוספים (מקדונלד'ס) %10.

תאריך:  10/06/2001   |   עודכן:  10/06/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבי קרטין, יחסי ציבור
- הודעה מטעם הלשכה;
השיטה תהווה בסיס לתמחור שירותים המסופקים על-יד סוכני ביטוח שאינם כרוכים בתיווך בעסקת ביטוח ובהענקת שירות למבוטחים.
אבי קרטין, יחסי ציבור
- הודעה מטעם הלשכה;
עדי מוצפי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם אינטל ישראל;
אינטל ישראל חנכה היום את מרכז הפיתוח לתקשורת סלולרית בפתח תקוה במעמד סגן ראש הממשלה ושר האוצר, מר סילבן שלום.
אודי נחשון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם נמל התעופה בן-גוריון;
נמל התעופה זכה השבוע בפרס יוקרתי עיטור הזהב של האיגוד הבינלאומי לתקשורת ואלקטרוניקה של כוחות הביטחון (AFCEA)בארה"ב.
נאוה כנען, יחסי ציבור
-הודעה מטעם חברת IFN הישראלית;
IFN תכריז בתערוכת FBTE, על פתרון ייעודי לניהול ממוחשב של מסמכים ותהליכי עבודה בנקאיים.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il