X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הכרם
▪  ▪  ▪

בשנת, 1979 וודקה אבסולוט יצאה לעולם, סוני הציגה את המילה האחרונה בטכנולוגיה - הווקמן, סטודיו 54 היה המועדון הלוהט ביותר בניו-יורק, דונה סאמר והדיסקו שלטו ברחבת הריקודים, ואצלנו, גלי עטרי וחלב ודבש זכו באירוויזיון עם הללויה.
השנה יוצאת חברת אבסולוט במחווה מיוחדת לאותה תקופה, עם אריזה יוצאת דופן בהשראת מה שהפך לאייקון הזוהר של שנות ה-70: כדור המראות. האריזה, אבסולוט דיסקו, יוצרה במהדורה מיוחדת לקראת חגיגות הסילווסטר.
לדברי רונית אבנר אפשטיין, סמנכ"לית שיווק בחברת הכרם: "אנו גאים לייצג למעלה מ-20 שנה את המותג המוביל והיצירתי ביותר בעולם האלכוהול. הסילווסטר הזה אבסולוט דיסקו מביא עמו חדשנות, חגיגיות ורלוונטיות התואמים את רוח החג." עוד מוסיפה אבנר אפשטיין: "ישראל היא המדינה הראשונה בעולם בצריכת וודקה אבסולוט פר נפש, לפי נתונים בינלאומיים שפרסמה חברת אבסולוט השנה. הצרכן הישראלי מאוד מודע לערכי המותג ומעריך ועוקב אחרי הקמפיינים של אבסולוט שזכו באין ספור פרסים במהלך השנים".
על הקמפיין:
לפני כחצי שנה הכריזה חברת אבסולוט העולמית על תפנית בקמפיין האגדי, ששינה את עולם הפרסום. את הקמפיין המסורתי שלה ששם את הבקבוק כשחקן ראשי, מחליף קמפיין חדש שבמרכזו הסלוגן: In an ABSOLUT world המציג סיטואציות שונות המדגימות כיצד יראה עולם מושלם - עולם אבסולוטי.
קמפיין In an ABSOLUT world פותח על-ידי חברת הפרסום הבינלאומית TBWA והוא כולל סרט טלוויזיה, מודעות פרסום ומדיה דיגיטלית. בארץ יועלה בערוץ 2, ערוץ 10 ערוץ 9 וערוץ 24. בנוסף, קמפיין מודעות פרסום רחב היקף בעיתונות, ואירועי קד"מ שיכללו מסיבת טרום סילווסטר גדולה מאוד ופעילויות ממוקדות יותר לשוק הקר.
לראשונה מציגה החברה סרט טלוויזיה שיעלה בו-זמנית ברחבי העולם. במרכז הסרט מוצגת נהירה המונית, ועליה לגגות העיר של צעירים רבים הנמצאים במקומות שונים ברחבי העיר. מדובר במסיבה המושלמת, המסיבה האולטימטיבית, בה הירח, בכבודו ובעצמו, הופך לכדור מראות ענק וכל העולם רוקד לאורו. מסיבה כזו יכולה להתרחש בעולם מושלם תחת הקונספט - In an ABSOLUT world.

תאריך:  04/12/2007   |   עודכן:  05/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il