X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מתאים לי
▪  ▪  ▪
חנות מתאים לי [צילום: יח"צ]

רשת ml נשים מתרחבת בימים אלה ופותחת 8 סניפים חדשים, בהשקעה של 6 מיליון שקלים.
בגבעת שמואל תיפתח חנות משותפת המשתרעת על שטח של 150 מ"ר וממוקמת במרכז המסחרי החדש של גבעת שמואל. הסניף המשותף מחולק לשתי חנויות נפרדות לנשים ולגברים, עם אפשרות לנגישות בין שתיהן.
החנויות החדשות של ml נשים מעוצבות בקונספט החדש של הרשת, סניפים בסגנון אירופאי עם נגיעות קלות של אווירת בית וחמימות. החנויות משתרעות בממוצע על שטח בין 80 מ"ר ל-150 מ"ר והם נפתחים במרכזי קניות וקניונים חדשים, בניהם: בקניון קרית אונו המשתרע על שטח של 100 מ"ר, בקניון מודיעין סניף המשתרע על 80 מ"ר, סניף ml עודפים במרכז המסחרי החדש ג'יגה באזור התעשייה חולון המשתרע על 130 מ"ר.
כמו כן חודרת רשת ml נשים למגזר הערבי ופותחת 3 סניפים חדשים, הממוקמים ב: ירכא בגליל התחתון על שטח של 100 מ"ר - חנות עודפים, סניף באום אל פאחם על שטח של 80 מ"ר וסניף נוסף בקניון החדש בסחנין על שטח של 90 מ"ר.
אבי מלכה, מנכ"ל ובעלי חברת ml מסר כי הסניפים החדשים נפתחים על מנת ליצור קרבה מקסימלית של המותג לקהל היעד, במטרה לתת מענה יום יומי ונגיש לצרכי הלקוחות.
עוד מסר מלכה כי כמותג אופנה מוביל לנשים, פותחת רשת ml בעיקר בקניונים ומרכזי קניות חדשים אך ורק במיקומים הנחשבים כפריים לוקיישן. לדבריו: "המותג כיום נמצא בחשיפה מקסימלית והמיקומים בקניונים הם הקובעים בפתיחת סניפים חדשים. עוד מסר מלכה כי מנוע הצמיחה העיקרי היום של ml בישראל הוא פתיחת חנויות במרכזי קניות וקניונים חדשים, אך עם זאת מיקומי החנויות נבחרו בקפידה, בתוך הקניון.

תאריך:  10/12/2007   |   עודכן:  10/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלהבת כהן-צדקה
- הודעה מטעם מכבי שירותי בריאות
מורן מילר
- הודעה מטעם אספרסו בר
ורד לב
- הודעה מטעם ריקושט
קרני ברק
- הודעה מטעם קסלמן פיננסים
שרית ציטרין
- הודעה מטעם pibreed
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il