X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
יעלי בן-עמי דוא"ל סברינה בלהסן תקשורת ויח"צ
- הודעה מטעם נוברטיס
▪  ▪  ▪

מצודדים? האף סתוב? העונה הקרה הגיעה ועמה מחלות החורף, ובראשן הצינון. כ-2 מיליון שקלים משקיעה חברת התרופות נוברטיס בקמפיין רחב היקף ל'אוטריוין מנטול', מוצר נוסף בסדרת התכשירים המובילה 'אוטריוין', מובילת השוק התופסת נתח של 45% בין התרופות ללא מרשם להקלה על נזלת, הצטננות וגודש באף (על-פי נתוני IMS ביח', רבעון שלישי 2007).
'אוטריוין מנטול' מסדרת "אוטריוין" הוא תרסיס מדוד עם מנטול מרענן, המעניק ריח מנטה ומשפר את תחושת הפתיחות של דרכי הנשימה כתוספת לפעילות החומר הפעיל בתרסיס.
הקמפיין יעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום "אקספרט" ב-16.12.07 ויימשך 3 שבועות. הוא יכלול סרטון פרסומת בערוצי הטלוויזיה המסחריים: ערוצים 2, 10, ערוץ המוזיקה 24 וערוץ 9 למגזר דוברי הרוסית, וכן מודעות במגזיני בריאות ונשים. הקמפיין ילווה בפרסום בנקודות המכירה ברחבי הארץ.
פעילות הקד"מ לקמפיין אוטריוין מנטול תיעשה אף היא סביב המנטול, בין אם בשימוש בצבע הירוק ובין אם בעיצוב גרפי של עלי מנטה רעננים, ותכלול ראשי גונדולה (גונדולה - המדף המחבר בין שדרות המדפים) ברשתות הפארם, סטנדים ברשת חנויות הנוחות yellow וכן חלוקת סוכריות מנטה וריחניות מנטול לרכב.
NOVARTIS היא חברת התרופות הראשונה שהשתמשה במידוף ובפרסום ראש גונדולה למוצריה. לאור ההצלחה של פעילות קד"מ זו בחורף אשתקד עם "אוטריוין", שהניבה עלייה של עשרות אחוזים במכירות - החליטו בהנהלת החברה להמשיך גם השנה באותה הטקטיקה בה היתה חלוצה.
מנתונים הגלובלים של חברת NOVARTIS עולה כי קטגוריית השיעול והצינון היא השניה בגודלה בשוק התרופות ללא מרשם (לאחר תרופות לשיכוך כאבים והורדת חום), והיא גדלה בכ-20% מדי שנה.
NOVARTIS היא אחת מחמש חברות התרופות הגדולות בעולם, עם מחזור מכירות של כ-37 מיליארד דולר, 100,000 עובדים ופעילות בכ-140 מדינות. מוצרי החברה כוללים בין השאר את המותגים המובילים בתחומם: "אוטריווין" לטיפול בנזלת ואף סתום, "פניסטיל ג'ל" לטיפול בעקיצות וגירודים, "למוסין" להקלת כאבי גרון חזקים, "למיסיל" לטיפול בפטרת כף הרגל, "פרוקטו גליבונל" לטיפול בטחורים, מסטיק "ניקוטינל" לגמילה מעישון, "מרפן" לחיטוי פצעים וחתכים ועוד.

תאריך:  11/12/2007   |   עודכן:  11/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il