רשת נעלי TO GO עולה בשילוט חוצות על גבי 2 קירות ענקים בשטח של כ-510 מ"ר כל אחד, על כביש איילון. הרשת שכרה את שלט החוצות לחודש דצמבר ב-400,000 אלף שקל.
השילוט מהווה חלק מקמפיין האופנה של רשת TO GO לחורף 2008, באמצעות משרד הפרסום גולן נהרדעא בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.
רשת TO GO משקיעה בקמפיין החורף שלה כ-2 מיליון שקלים.
הקמפיין, תחת הקונספט: I HAVE TO GO, יתרכז בהצגת מבחר קבוצות הנעליים בקולקציה החדשה.
בעקבות הצלחת הקמפיין הקודם, בחרה הרשת במגישת הטלוויזיה קארין מגריזו כפרזנטורית הרשת לעונה שנייה ברציפות.
הקמפיין כולל שילוט חוצות, קירות פרסום, עיתונות ארצית, אינטרנט, שילוט על אוטובוסים ועל תחנות אוטובוס ברחבי הארץ, כתבי עת וכן פעילות קד"מ.
מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעלי TOGO: "העונה הקודמת הוכיחה לנו כי קארין מגריזו היא בחירה מושלמת כפרזנטורית רשת נעלי TOGO. היא משדרת אופנתיות,נשיות, נגישות וכמובן ישראליות ואילו ערכים עימם מזוהה הרשת. ההצלחה הגדולה של TOGO והעלייה המגמתית במכירות בעונה הקודמת הביאו אותנו להחלטה לבחור שוב בקארין המהווה את הפנים הנכונות ליצוג המותג."