X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"הרוסים" לא ייפלו בפח שנפלו בו כל העליות הקודמות! הם מכירים את החברה הישראלית הרבה יותר ממה שנדמה לנו. הגיע הזמן שנפנים את טעויות העבר ונתערב בהם בשביל שייתערו בנו, לטובת הכל!
▪  ▪  ▪

הגורל זימן לעם היהודי במדינת ישראל למעלה ממיליון עולים מחבר-העמים. זאת אוכלוסיה מרתקת! היא גדולה, חזקה, מלוכדת יותר מכל האוכלוסיות העדתיות האחרות, הם באו הנה עם שפה ותרבות שעליהן לא וויתרו, הם הצליחו להתמקם בארץ וּלהתערות בכל התחומים - מהר יותר מכל עלייה מאז העלייה הראשונה בימי שיבת ציון, והם צוברים כוח פוליטי עולה ועולה.
זוהי העלייה המשמעותית ביותר שהיתה לציונות! זוהי בפירוש עליית מדרגה מבחינתה של מדינת ישראל, ואנחנו צריכים לברך על הברכה שנתברכנו בה. הלוואי ונשכיל לאמץ אותה אל תוכנו ולהבין שאנחנו מחזקים בכך את החברה הישראלית כולה.
יאמרו מי שיאמרו שיש ביניהם פגעים רעים ומושחתים ויש הרבה צדק בדברים, אבל כולנו יודעים שזה ממש בשוליים וזה לא עומד בשום יחס לרמה הנוראית והבלתי מוסרית בעליל של החברה הישראלית בלעדיהם. אין כמעט ישראלי שלא מכיר עולים מחבר העמים! הוא חייב להיתקל בהם גם אם יתחמק, הם נמצאים כמעט בכל מקום למן קופות-החולים ועד לתזמורת הפילהרמונית הישראלית. אנחנו חייבים להודות - הפרופיל האנושי של "הרוסי" עולה לאין ערוך על זה של "הישראלי הממוצע" ואני מעז לומר שהוא עולה גם על אלה של "האליטה הישראלית" שהמרכאות יאות וּמוסיפות לה לווית-חן.
כשמוסיפים לחוליה בת חמישה אנשים אדם שישי, יש לאדם הזה משקל משמעותי בתרכובת החדשה שנוצרה, במיוחד אם הוא מסרב בכל תוקף להיות סרח-עודף. הדרך הטובה ביותר לכל הקבוצה היא לאמץ את "החדש", לקנות את ליבו ולנטוע בו אמון, לסייע לו להיקלט, להפוך אותו לאחד מאיתנו, לתגבר את הכוח, אולי אפשר ללמוד ממנו? ללמד אותו? ללמוד ביחד?
ההכרה המלבבת שאנחנו מכירים בעצמנו הרחיקה-לכת. בינינו, יש לנו מה ללמוד כחברה מדדה על-פי-תהום, שנפלה בידה הזדמנות-פז נדירה להיחלץ מהקיבעון שהוליך אותה עד עתה מדחי אלי דֶּחִי. "הרוסים" לא ייפלו בפח שנפלו בו כל העליות הקודמות! הם מכירים את החברה הישראלית הרבה יותר ממה שנדמה לנו. הגיע הזמן שנפנים את טעויות העבר ונתערב בהם בשביל שייתערו בנו, לטובת הכל!
אני מחפש בשבע עיניים אחר ה"בּוֹטוּת" המפורסמת של אביגדור ליברמן ואינני מוצא! מלבד מבטא רוסי כמו של העיתונאית הנהדרת נטשה מוזגוביה, הוא ישראלי-ציוני מהזן שאנחנו זקוקים לו ביותר. לעניות דעתי, זוהי הדמות הישראלית היחידה שתוכל לדמות הפלשתיני המאיים. פשרה אצלו, היא דו-צדדית! כל תוצאה אחרת היא ניצחון לצד אחד וּתבוסה ליריבו. את ההיגיון הצרוף הזה, שאיבדנו עם כל אשר יקר היה, הוא מטיל מחדש אל תוך הקלחת הפוליטית. המציאות מוכיחה לנו שהוא כבר ניצח!

תאריך:  26/03/2006   |   עודכן:  26/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם שרון
המינוי לשר מגיע למגלי והבה בזכות מעשיו, כישוריו, יכולותיו והקבלות החתומות על מעשיו בשירות הציבורי. הוא מגיע לו גם מתוקף היותו הנציג הבכיר של מגזר גדול שהייצוג שלו במערכת השלטונית זעום וזניח, כמעט אפסי
ראובן שפירא
בידיעות אחרונות לא אוהבים את ניצב יוחנן דנינו, ראש אגף החקירות המיועד, בעיקר בגלל שהיה אמיץ דיו והביע את דעתו המקצועית שאין ראיות מספיקות להעמדה לדין של ראש הממשלה אריאל שרון ובנו בפרשת "האי היווני". בסוף השבוע סגר "העיתון של המדינה" חשבון עם הניצב שלא סר לפקודתו
שי ברק
משה גולדבלט
עיתון הארץ דואג לספק לנו מדי יום מאמרים פוסט ציוניים, אנטי ציוניים וסתם רשימות אנטישמיות
עידן יוסף
מאות ראשי ומנהלי מוסדות החינוך העצמאי התכנסו השבוע לכינוס חירום גדול בירושלים, במהלכו הובאה לידי ביטוי חרדת הרבנים וראשי החינוך העצמאי מהתערבות משרד החינוך בתכני הלימוד בחינוך העצמאי    במתקפה חריפה הגדירו הדוברים את המאבק כמלחמה בעמלק, וקראו להיאבק נגדו במסירות-נפש    בין ההצעות שהועלו: סגירת שערי בתי הספר בפני מפקחים מטעם משרד החינוך וכן הפסקת קבלת תקציבים ממשרד החינוך והקמת רשות חינוך עצמאית נפרדת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il