X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הערבים שונאים את ארץ ישראל העובדה היא שהם מוכנים לטפח בה את כל הנגיפים כולם
▪  ▪  ▪

לתומנו חשבנו שהערבים אומנם שונאים יהודים, אך מכל שאר הבחינות הם בני אדם כמו כולם. כאשר מתרגשות על בני האדם צרות חיצוניות, כמו צונמי, רעידת אדמה ומגיפות למיניהן, מייד יחלצו לטובת בני האדם ויסייעו להם עד יעבור זעם.
ואז הגיע הצונמי הגדול אשר שטף את דרום מזרח אסיה ובמיוחד את אינדונזיה, המדינה המוסלמית המאוכלסת ביותר בעולם. מייד קפצו מדינות המערב, ובראשם ישראל, בריטניה וארה"ב והחלו להושיט עזרה. ומי לא הגיע? אף לא ערבי אחד. למרות חילות האוויר האדירים. למרות כספי הפטרו-דולרים.
מי זוכר את קדחת הנילוס המערבי? זו החלה מתפשטת במקומותינו לאחר שראשות הפלשתינית התבססה לה בארץ ישראל.
הסימן הראשון להתבססות זו הוא עלייה מדהימה בכמות ואיכות כלי הנשק המסתובבים בשטח, וירידה לא פחות מרשימה בטיפול באיכות הסביבה.
הסימן השני הוא זלזול בארץ. השפכים מן הערים הערביות זרמו באין מפריע למדמנות ענק, היתושים התרבו, ותושבי גוש תל מונד השאננים, המבוצרים להם מאחורי הקו הירוק, החלו לחטוף דלקות מוח. למרות בקשות חוזרות ונשנות מצד מדינת ישראל הריבונית לא נעשה דבר. רק לאחר שמדינת ישראל השתלטה מחדש על השטח הוחל שוב טיפול נאות במי השופכין. רוצה לומר, כל עוד הטבע מזיק ליהודים, הערבים לא ינקפו אצבע.
ועתה שפעת העופות. יותר ממיליון עופות מתו או הומתו בישראל בתוך שבועיים. הכל החל מעוטף עזה. ומה הפלא? מתברר כי הנגיף הקטלני משתולל לו בחמאסטאן דעזה מזה שבועות ואיש לא נוקף אצבע. לאחר שהשתלטה על המגיפה ללא עזרה בינלאומית חשה ישראל אל חמאסטאן והתחננה, תנו לנו לעזור לכם!! ברוב טובם הסכימה חמאסטאן לקבל רעל עופות אשר סביר מאוד שיגיע למי השתייה של ישראל בסופו של יום.
מסתבר כי הערבים אינם כשאר האומות. אפילו לעצמם לא יעזרו כל עוד הדבר פוגע באחרים. אפילו את עצמם לא יבנו, כל עוד הם יכולים להרוס את שכניהם.
הבדייה שהערבים הם בני הארץ הזו, שאהבתם נתונה לאדמת ארץ אבותיהם מופרכת שוב ושוב. מאז החל הכיבוש הערבי היתה הארץ הזו לשממה וציה, ארץ תלאובות וחורבות. מאז שיבת ציון היתה הארץ לגן פורח. הערבים בארץ הקודש אינם אלא תופעה חולפת שעתידה להסתיים במוקדם או במאוחר, וככל שיבינו זאת מוקדם יותר, כך יחסך דם לשתי האומות.

חבר בחוג הפרופסורים לחוסן מדיני
תאריך:  26/03/2006   |   עודכן:  26/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי נטע
כן, המצב כיום עגום ונראה שהכיוון לא הולך להשתנות בזמן הקרוב. אז הבה נראה בעד מי כדאי להצביע
עו"ד ורו"ח ארז שגיב
בית המשפט פסק באומץ, כי רשות ציבורית המתנהלת מול האזרח במסגרת מו"מ, צריכה לנהוג בתום לב מוגבר ואל לה להפלות את הנישום או כל בעל מניות אחר בקשר להסדר הרולינג
עו"ד דפנה נתניהו
לאור האמור, קשה לשער עד היכן מגיעה האיוולת של ממשלת ישראל הנוכחית, שהצהירה זה לא כבר שאינה רואה בחמאס איום אסטרטגי. תארו לכם ניסיון להקים מדינת חמאס על גבול וושינגטון, בעוד הנשיא בוש מצהיר שאינו רואה בה איום אסטרטגי
ד"ר רון בריימן
תחת הכותרת "ליברמן נייט, נייט, נייט" הביע עקיבא אלדר ("הארץ", 13.03.06) את שאט נפשו מאביגדור ליברמן וממצע מפלגתו. אבל, כל מי שלא הסתפק בכותרת אלא התעמק בתוכן המאמר יכול ללא קושי להתאימה למכותב יותר רלוונטי, אהוד אולמרט, ולהזהיר מפני הצבעה עבורו
עו"ד אברהם פכטר
ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין עומדת לפרסם חוות דעת שתתיר קיום יחסים אינטימיים בין עורך דין ללקוח - "אם אין סממני ניצול". זה נשמע מודרני, מתקדם, ליברלי, אבל מאידך זה לא אתי, לא מוסרי, ומחטיא את המטרה של קשר אובייקטיבי בין עורך דין ללקוח והתייחסותו לנושא שבדיון או במחלוקת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il