בנק דיסקונט השיק את פרויקט דיסקונט אישי, מערכת הפצת הודעות SMS ללקוחותיו. הפרוייקט, שבוצע בשיתוף חברת יוניסל תקשורת, יאפשר מעתה ללקוחות הבנק לקבל הודעה לגבי מצב החשבון שלהם, תנועות אחרונות, שערי מטבע, מדדים ועוד.
המערכת שהוקמה כוללת תשתית מיוחדת ומאובטחת שתקשר את מערכות המידע של בנק דיסקונט לשרתי כל חברות הסלולר. השרות החדש יאפשר התייעלות עצומה וחסכון גדול במשאבים של זמן לצורך המתנה, עמידה בתורים, שיחות טלפון וכדומה.
לקוחות הבנק ימלאו את פרטיהם בטופס מיוחד באתר אינטרנט שכתובתו:
www.discountbank.co.il ויוכלו להתחבר אל השירות באופן מיידי ומהיר. בקרוב יוכלו הלקוחות להצטרף לשירות החדש גם באמצעות סניפי הבנק.
יוסי בדיחי מנהל ה-E-BANKING בבנק דיסקונט מוסר:" "היכולת להגיע ללקוח בערוץ הסלולר מאפשרת לבנק להיות בקשר עם הלקוח בזמן אמת. בשלב זה אנו מאפשרים ללקוח קבלת מידע על חשבונו וכן נתונים על שוק ההון. בהמשך אנו מתכננים להרחיב את השימוש בערוץ ולאפשר ללקוח משלוח SMS לבנק. בכך יתאפשר ללקוחות ביצוע פעולות בערוץ זה" .
מנחם קליר, מנהל הפרוייקט מטעם הבנק מוסר: "פרויקט דיסקונט אישי הוא פרויקט מאתגר ומעניין במיוחד. במהלך הפיתוח התקיימה אינטגרציה בין צוותים טכנולוגיים רבים לבין צוותים עסקיים בבנק. בפיתוח המערכת נעשה שימוש נרחב במערכות התוכנה החדשות של הבנק שהוקמו במסגרת פרויקט אופק, ושבאמצעותן מומשו תהליכי לכידת אירועים בזמן אמת והפיכתם להודעות המופצות ללקוח. בחודשים הקרובים תכולת הפרויקט תורחב משמעותית ויתווספו עוד שירותים אטרקטיביים רבים לטובת הלקוחות. בנוסף ערוצי ההפצה יתרחבו מעבר ל-SMS."
"במערכת הושקעו מאות שעות פיתוח בשנה האחרונה, אומר מוטי ענו, סמנכ"ל שיווק ומסחר ביוניסל. "המערכת תומכת בסודיות מירבית של התוכן המופץ ב-SMS באמצעות מנגנון מיוחד שפיתחה יוניסל לצרכי בנק דיסקונט. אני צופה שמגוון השירותים שיציע הבנק ללקוחותיו יכלול מנגנון חיפוש סלולרי, פרסום בפורטלים של המפעילים הסלולריים וכן שירותי MMS."