במקביל לעיצוב חדש של פחיות המשקה, יוצאת חברת XL בקמפיין פרסום חדש למשקה האנרגיה XL תחת הסיסמא "הלילה של XL ארוך יותר". הקמפיין יעלה גם בטלוויזיה, בערוצים 22,10 ו-24 וכן בשילוט חוצות ורדיו.
תקציב הפרסום עומד על כמיליון דולר. הקמפיין פונה לקהל הצעירים - הבליינים, אוהבי מועדונים בני הגילאים 18-25. הקמפיין עולה באמצעות פרסום יארא.
"XL הפכו למובילי שוק בישראל וזה מקבל ביטוי גם בצינורות הפרסום שאנו נעזרים בהם. הקמפיין מתכתב עם הצרכן, חובב הבילויים והחיים הטובים- באמצעות הסלוגן: "עם XL, הלילה שלך ארוך יותר", בהבטחה כי ההנאה הצרופה תארך זמן רב", מסביר באסל זועבי, מנכ"ל יארא.
משקה האנרגיה XL שווק לראשונה בשנת 2000 וזכה להצלחה מיידית. בישראל, הצליח משקה האנרגיה לכבוש את השוק בארבע שנים בלבד.