X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כללית
▪  ▪  ▪

סיגי טבק, הסיגריה המזמרת, שכבשה את אתרי האינטרנט בקליפ המרגש שלה לשיר "מתגעגעת", היא בעצם כוכבת קמפיין אינטרנטי ויראלי של שירותי בריאות כללית שנועד לעודד גמילה מעישון.
מדובר במהלך שיווקי הפונה לקהל צעיר באמצעות האינטרנט ונועד ללכוד את תשומת ליבם לנזקי העישון באמצעות מסרים שאינם נוקטים לשון הפחדה או הטפה, כמקובל. במרכז המהלך עומדת דמות פיקטיבית של סיגריה אנושית שנזרקה ונשארה בודדה לאחר שאהובה לקח חלק בסדנת גמילה מעישון של הכללית. המסר שמועבר בצורה הומריסטית תוך שיתוף הגולשים במשבר שעובר על הסיגריה הוכיח עצמו והוביל לגידול של 30% במתעניינים להצטרף לסדנאות הגמילה מעישון.
דמותה של סיגי טבק נוצרה על-ידי משרד האינטראקטיב מקאן דיגיטל, כאשר יריית הפתיחה של הקמפיין הייתה בדמות קליפ ברוח ז'אנר שירי הדיכאון לשיר מתגעגעת. בשיר מספרת סיגי על ייסורי אהבתה לחבר שלה שזרק אותה:
"מתגעגעת למגע שפתיך,
מתגעגעת לאצבעותיך,
איך אני משוגעת אחריך,
לא יודעת איך המשכת בחייך"
בימים אלה מופץ ברשת וידאו נוסף של סיגי, בהשראת הסדרה בטיפול.
הקליפ של סיגי רשם עד כה למעלה מ-150 אלף צפיות בתוך חודש בלבד והשיר כבר מושמע במספר תחנות רדיו בארץ שהביעו התלהבות. בנוסף, הקמפיין זכה לסיקורים מפרגנים בעולם בשניים מאתרי האינטרנט המובילים בתחום: AdRants ו-Adland.
לדברי גיא אבן, מנהל תקשורת שיווקית בכללית, "המסר ההומוריסטי בשילוב ההפצה הויראלית באינטרנט, מאפשרים לנו להגיע בצורה ייחודית, ממוקדת ומגוונת לקהל הצעיר, שקשה להגיע אליו ביום יום עם מסרים חינוכיים כדוגמת גמילה מעישון. החלטנו לא להשקיע בתקציבי מדיה לקידום המהלך ולהפיץ את מסרי הקמפיין באמצעים
שהרשת מאפשרת לנו: אתרי שיתוף קבצים, בלוגים, רשתות חברתיות ועוד, שמוכרים כאפקטיביים להעברת מסרים לקהל צעיר."
באתר האינטרנט של סיגי www.sigitabak.co.il שזכה עד כה לעשרות אלפי כניסות, ניתן לקרוא את הבלוג של סיגי, להוריד את השיר או הקליפ לנייד, לכתוב תגובות ולהעלות סרטי גולשים שמתעדים את הפרידה שלהם מהסיגריה.
באתר מופיעות גם כתבות המעודדות גמילה מעישון, פירוט על סדנאות הגמילה מעישון של הכללית והנעה להשארת פרטים למידע ולהצטרפות לסדנאות אלה.
את מערך ההפצה של סיגי לזירות השיחה השונות ברשת - מנהלת twisted, המתמחה ביצירת שיחות בזירות רלוונטיות ברשת.

תאריך:  24/12/2007   |   עודכן:  24/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רוני בן-חורין
- הודעה מטעם מבטח סימון
מארי מיכאלי
- הודעה מטעם דלק מוטורס
גלית סלע
- הודעה מטעם MENZ
רון וינברג
- הודעה מטעם הוט
דיקלה חנן
- הודעה מטעם XL
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il