X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כל ממשלה שתוקם בראשות אהוד אולמרט אחת דינה, היא לא תוכל לבצע שום צעד משמעותי! לא מדיני ולא כלכלי ולא חברתי
▪  ▪  ▪

סכנת ההתרסקות בקדימה הינה דבר מוחשי. עשרים ותשעת המנדטים אין בהם די בשביל להעניק לה את הבסיס החיוני להקמת קואליציה יציבה, והיא תלויה באחת משתי המפלגות: העבודה או ישראל ביתנו. שתי האופציות גרועות וּמבטיחות את התרסקותה של קדימה לרסיסי רסיסים כַּיָאֶה וְכַֿנָאֶה לָה.
ההתמרמרויות בקרב בכירי קדימה רק החלו. בחירה בעבודה כשותפה תחלץ ממפלגת קדימה לא רק את המיץ אלא את התרכיז עצמו. מבחינת פרץ, היודע פרק או שניים בהלכות משא-ומתן, שווים עשרים המנדטים שלו הרבה יותר מ- 29 המנדטים של קדימה, ועם הכוח הזה הוא יסב לְשולחן המשא-ומתן עם אולמרט. קדימה תצטרך לוותר על כל תוכניותיה הכלכליות, להיכנע לדרישות פרץ וש"ס ולהיות מטרה ללעג, משל ושנינה.
בנוסף על כך, תצטרך קדימה לרצות את רגש הנקמה של עמיר פרץ, ולשלוח את שמעון פרס, חיים רמון ודליה איציק לתפקידים מכובדים מאד בכנסת. בשום פנים ואופן לא בממשלה! את ה"אסון" הזה ינסו חברי מפלגת העבודה דאתמול לסכל, לדחות, לא להסכים, לרקוע ברגליים, לצרוח וּלילל - ולא יעזור להם כלום. אולמרט יהיה מוכרח!
אהוד אולמרט ישקול את האמור לעיל ויעלה במוחו את המסקנה הבאה: גם עם מפלגת העבודה, "תוכנית ההתכנסות" לא תוכל ממילא לצאת אל הפועל ולהתגשם. אין תוכנית, אין את הכסף הדרוש להגשמתה, את סדרי כוחות הביטחון, את החלופות הנחוצות, והחמאס ממשיך בְּמִרְיוֹ וּבמלוא עוּזוֹ. דרישות העבודה הן מעבר לכל פרופורציה וּכניעה להם תעורר דמורליזציה במפלגתו שלו עד כדי ריסוק מוחלט. אשר על כן, אין ברירה אלא לחבור לליברמן.
כאן תקום זעקה גדולה וּמרה! ליברמן??? כל הצווחנים כִּכְֿרוּכִיוֹת, ובמיוחד אמצעי התקשורת, ימלאו את חלל האויר ביללות קורעות לב - הפאשיסט הבריון הזה? הַגִּזְעָן ללא תקנה? איך זה מתיישב עם האג'נדה עימה הלכה קדימה לבוחר, המדברת על נסיגה מיהודה ושומרון? איפה פירוק התנחלויות? אפילו יוותר ליברמן לעת-עתה על "חילופי שטחים", לא יוותר על השררה לעצמו ולחברי מפלגתו. הכל אפשר להגיד על ליברמן - פראייר, הוא לא! ולא יועילו לאולמרט הצטדקוּיוֹתָיו שכך ישמור על האג'נדה הכלכלית, הצרחות יגיעו השמימה וקדימה תתפרק.
כל ממשלה שתוקם בראשות אהוד אולמרט אחת דינה, היא לא תוכל לבצע שום צעד משמעותי! לא מדיני ולא כלכלי ולא חברתי. התקשורת תתבע נסיגה בלתי אפשרית ותרד לחייו, בכירי מפלגתו שלו יוציאו לו את הנשמה - איפה הכופתאות? ולא יועילו פה השכל הישר, הניסיון הפוליטי שלו, בוודאי לא יריביו מלבר ומלגו. מסכן, מה שמחכה לו...
אמרו חכמים: נפלה אבן על קדירה - אוי לַקדירה! נפלה קדירה על אבן - אוי לקדירה! בין כ וּבין כ - אוי לקדירה! (אסתר רבא, ז').

תאריך:  01/04/2006   |   עודכן:  01/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד פינחס מעוז
נישמת אפה של הבוררות ויתרונה על פני בית המשפט הם בהעדר הנמקות ומדרגי ערעור. בהכרעה פשוטה וענינית היא מסיימת את הסכסוך ומאפשרת לכל צד מן הצדדים ללכת לדרכו מבלי להמשיך להתעסק בסכסוך ובמהלכיו
שי ברק
העם אמר את דברו
דורי גרוסמן
שר החינוך שטרית התגאה בשבוע שעבר בהינתקות מ"כל האידיאולוגיות". האם יש צורך לרענן את ערכי הציונות בערכים מודרנים יותר מפי הוגי דעות מובילים כמו עומרי שרון, צחי הנגבי ודליה איציק? אני מעדיף לגור ברח' טרומפלדור ולא בשדרות רוחמה אברהם.
נרי אבנרי
יהונתן דחוח-הלוי
שר החינוך מאיר שטרית מתגאה בהינתקות של "קדימה" מכל האידיאולוגיות וממורשת זאב ז'בוטיסקי וברל כצנלסון    "אינננו אומרים עוד", מדגיש שטרית, "טוב למות בעד ארצנו, אלא טוב לחיות בעד ארצנו"    מנהיג החמאס מציג תפיסת עולם שונה בתכלית הרואה בחולשת הרוח הציונית ובדבקות הפלשתינית בצדק ההיסטורי כמקור הכוח לשחרור כל פלשתין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il