רשת המשביר החדש תשווק לראשונה בפריסה ארצית את המותג: Lollipops Paris המתמחה באקססוריז לנשים.
Lollipops Paris נחשב לאחד המותגים המובילים והמושקעים באירופה בתחום אביזרי האופנה לנשים וכולל בין היתר: תיקים, נעליים, חגורות, צעיפים, כובעים, ארנקים ועוד.
הקולקציות של המותג מעוצבות בהשראות אסייתיות ואירופאיות ומיועדות לצעירות ולנשים. הקולקציה מותאמת לעבודה ושעות הפנאי וכוללת בין היתר אביזרים מקושטים במהדורות מוגבלות כמו: תיקי כלב סטייל פריס הילטון ועוד.
רשת המשביר החדש לצרכן תפתח בחודש הקרוב בשני סניפי דגל "חנות בתוך חנות": בקניון רמת אביב ובקניון רננים. ההשקעה בפתיחת שתי החניות במשביר נאמדת ב-500 אלף שקלים.
אסף בן דב, מנכ"ל המשביר החדש לצרכן מסר כי במהלך השנה הקרובה יוקמו חמש חנויות נוספות של המותג, בסניפים המובילים, בהשקעה של 1.5 מיליון שקלים.
עוד מסר בן דוב כי החברה הבינלאומית של המותג רואה ברשת המשביר כבית כל-בו מוביל ובעל פוטנציאל צמיחה והצלחה זהה לבתי כל-בו באירופה המחזיקים במותג: גלרי לאפייט בצרפת, סלפריג'ס בלונדון, קורט אינגלס בספרד ועוד.
לדבריו: "כחלק מהצמיחה וההערכות האסטרטגית של המשביר, החלטנו השנה לשווק מותגי אופנה יוקרתיים בעלי שם עולמי, המגוונים את תמהיל הרשת ומציעים קשת מותגים רחבה יותר ללקוחות."
עוד הוסיף בן דב כי מחירי המותג יהיו זהים למחיריהם בעולם. לדוגמא: מחירי ארנקים ינועו בין 100 שקלים ל-280 שקלים, תיקים במחירים החל מ-250 שקלים עד 650 שקלים, נעליים החל מ-300 שקלים עד 500 שקלים.