רקיט בנקיזר יבואנית סטרפסילס, עולה בקמפיין פרסומי להשקת טעם חדש, סטרפסילס תות ללא סוכר. השקת הטעם החדש בישראל היא חלק מהשקה עולמית שהחלה בשנה האחרונה. הקמפיין החדש עולה באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב וילווה בסיסמה: "סטרפסילס עזרה ראשונה לגרון כואב".
הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, באינטרנט, שילוט חוצות ודקורציה בנקודות המכירה בבתי מרקחת ורשתות הפארם. ההיקף כספי של הקמפיין הוא כ-2 מיליון שקלים.
סטרפסילס הוא המותג המוביל בישראל בקטגוריית תכשירים להקלה על כאבי גרון עם נתח שוק של מעל 50%. ההשקה של הטעם החדש משלימה את מגוון הטעמים של סטרפסילס הכולל בין היתר טעמי דבש ולימון, אורנג' עם ויטמין C ומנטול.
לדברי מנהלת תחום ה-OTC בחברת רקיט בנקיזר, יעל בקר: "ממחקרי שוק שערכנו עולה, כי לצרכן הישראלי העדפה לטעם תות בבואו לבחור בתכשיר להקלה בכאב הגרון. בנוסף, קיים פלח צרכנים גדול שמחפש תרופות ללא סוכר, על כן השילוב של טעם תות ללא סוכר עונה על הצורך הקיים בשוק."