X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מרכז גילפורד
▪  ▪  ▪

במבט ראשון מיון עובדים נראה פשוט "נתאם פגישה עם המעמדים, נזמין אותם, נראיין ונבחר את מי שמתאים". במציאות זה ממש לא כך.
מעסיקים רבים שעומדים בפני שכירת עובדים חדשים לא תמיד מודעים להוצאות הכרוכות בכך. בואו נחשוב לרגע: זימנתם מועמדים לראיון. כמה שעות עבודה סגרתם ביומן? (ואחר כך גם השותף או האחראי הישיר ירצה לפגוש מועמדים מסויימים. ושוב זמן). כמה לקוחות לא קיבלו התיחסות מתאימה כיוון שהייתם עסוקים? כמה מועמדים באמת ראיינתם לעומק? האם הצלחתם להתרשם מהפוטנציאל הקיים בשוק על-ידי כך שראיתם מספיק מועמדים ויכולתם להשוות ביניהם?
התחלתם את תהליך הראיונות: מה שואלים? איך מקשיבים באמת לתשובות בלי לשקוע בחשיבה על "מה תהיה השאלה הבאה שלי". בראיון השביעי מתברר שלא כל כך זוכרים את הפרטים של המועמד השני. את המועמד העשירי כבר לא זימנו שהרי "כמה זמן עוד נבזבז על ראיונות". מתברר שדווקא מועמד מס' 11 יכל להיות המתאים ביותר אבל "מי יכול להרשות לעצמו את המשך בזבוז הזמן" (אלא אם כן סתם משעמם לך בעבודה אבל זו כבר אופרה אחרת). לפתע אתם תופסים שבעצם אתם אלו שהייתם המרואיינם בחלק נכבד מהפגישה (וכן, זה בסדר. אבל לספר לכל מרואיין ומרואיין על העסק שלך, לתאר את התפקיד ואת הדרישות שוב ושוב גם לאלו שבסוף יתברר שלא קבלתם אותם לעבודה, קצת מיותר אבל מה הברירה שעמדה בפניכם? לא הייתה ברירה זה חזר על עצמו בכל ראיון רציני.
שיטת מיון עובדים חדשה פותחה ומופעלת במרכז גילפורד יישומים פסיכולוגים בע"מ.
המיון מתבצע על-ידי אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רב שנים.
התהליך מתחיל בתאור וניתוח העיסוק. המיון עצמו מתבצע על-ידי איש מקצוע. בעוד שבעל העסק ואנשים נוספים מטעמו יושבים בכורסאות נוחות מאחורי קיר של ראי חד כיווני ופנויים לרואות לשמוע ולהתרשם באופן ישיר מהמועמדים - כולל השוואתם המיידית זה מול זה. המעסיק יכול להיכנס לחדר הבחינות, להציג את העסק ודרישות התפקיד - פעם אחת ביחד לכל המועמדים.
תוך כדי הצפיה מתקיימים דיונים והתיעצויות הדדיות בחדר הצפיה. חידוש שהוכח כבר כמאוד יעיל ואפקטיבי הוא בכך שהתהליך כולו מצולם ומוקלט על-ידי מערכות צילום ועזרים מתקדמים.
בעל העסק מקבל בסוף המיון קלטת D.V.D כדי שיוכל לחזור ולצפות בכל עת במועמדים ולקבל את ההחלטה הנכונה והחליפית. ההיכרות המעמיקה עם מי שזוהו בתהליך מאפשר לקיים באופן מיידי ראיונות עומק עם מספר קטן של מועמדים רלוונטים ולהגיע בשלב מוקדם מאוד לדיון בתנאי ואפשרויות ההעסקה. התוצאה: היכרות מעמיקה עם מספר גדול של מועמדים, יכולת השוואה ביניהם, אפשרות לחזור ולהציע את המשרה למועמד נוסף גם אם חלף זמן קל להיזכר בו לאחר הצפיה ב-DVD.
ברור שהנבחנים מודעים בפרטי פרטים לכל התהליך. בנוסף להסכמה בכתב, ההסבר המלא עצמו, כפי שהוא ניתן למועמדים, מוקלט ומופיע על גבי סרטון הדי.וי.די.
השיטה הופעלה והתקבלה בכל רמות התפקידים. מהליך של מיון לתפקיד מזכירה בכירה, מיון אנשי מכירות ושרות ועד למיון לקראת תפקיד של מנכ"ל לחברה של קונצרן גדול.
השיטת פותחה על-ידי פנחס פרידמן, מנהל מרכז גילפורד.

תאריך:  21/01/2008   |   עודכן:  21/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברק אקשטיין
- הודעה מטעם המרכז לרפואה סינית
מיכל ורדי
- הודעה מטעם לקסוס
גלי לב
- הודעה מטעם סטרפסילס
בת כהן
- הודעה מטעם L'OREAL
נאוה תנעמי
- הודעה מטעם FASHION T.V
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il