נסטלה מעלה קמפיין טלוויזיה חדש ל-Nescafe טייסטרס צ'וייס, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. הסיסמה שמלווה את הקמפיין החדש הינה: "האם זה באמת כל כך טוב? אוו, כן!".
הקמפיין, אשר הופק וצולם בישראל, והינו באנגלית, מציג אישה יפהפייה, אמא לילדים בוגרים, החוזרת לביתה בשעת לילה מאוחרת ומגלה שבנה וכמה חברים שלמדו איתו למבחן באוניברסיטה רדומים בסלון. במטבח, היא מבחינה בחבר של בנה, בחור צעיר וחתיך, המכין לעצמו Nescafe טייסטרס צויס. האישה מתחילה לפלרטט עימו תוך כדי שיחה מקצועית על קפה המקבלת משמעות כפולה. הבחור הצעיר נלחץ מהמצב אליו נקלע ונוצרת סיטואציה קומית ומצחיקה.
הקמפיין בהשקעה של שני מיליון שקלים, יימשך כשלושה שבועות. יעלה בערוצים 2, 10, 24 ובבתי הקולנוע.