רשת מטבחי DO IT החליטה להקטין מתקציב הפרסום המתוכנן לשנת 2008 כמיליון שקלים, לטובת מבצע חדש ללקוחותיה.
במסגרת המבצע, ברכישת מטבח של DO IT, יקבלו הלקוחות מסך LCD של prime view דגם PV20MT במתנה, בשווי של כ-2650 שקלים. המבצע בתוקף בסניפי DO IT ברחבי הארץ בחודשים פברואר-מרץ-אפריל או עד גמר המלאי.
רועי חקון, סמנכ"ל שיווק מטבחי DO IT: "מתוך תפיסת ערך הלקוח וחשיבותו לחברת מטבחי DO IT, עם הפנים ללקוח החלטנו לצאת במבצע ייחודי שייערך בחודשים הקרובים ושיאו לקראת חג פסח ובמסגרתו החלטנו להוריד כמיליון שקלים מתקציב הפרסום ולהסב את הסכום לטובת חלוקה מאות מסכי LCD ללקוחות. אין לי ספק שמבצע זה יגביר את המכירות ויעניק ללקוחותינו ערך מוסף. נשמח להעניק לכל לקוח שרוכש מטבח כולל הכול, מתנה לחג הפסח הקרב ובא."