הבנק הבינלאומי יעלה החל ממוצאי שבת בקמפיין פרסום לרגל השקת פעילות הייעוץ הפנסיוני בבנק.
הקמפיין, בכיכובו של השחקן אסי כהן - פרזנטור הבנק, כולל סרטון בטלוויזיה, תשדירי רדיו, מודעות בעיתונים ובאינטרנט.
הסרטון בטלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום של הבנק גליקמן נטלר סמסונוב, מתאר בצורה היתולית את אסי כהן בדיאלוג עם חמותו שמציירת את עתידו של אסי הצעיר במדגרה המשפחתית בחברת תרנגולות מטילות. המסר, על-רקע אי שביעות הרצון המופגנת של אסי הוא: "מישהו כבר תכננן לך את העתיד? כדאי שתשמע עוד דעה: SECOND OPINION פנסיוני בבינלאומי. בא לקבל חינם חוות דעת אובייקטיבית ממומחה על תוכנית הפנסיה שלך".
קמפיין הפנסיה הוא חלק מקמפיין הבנקאות היצירתית של הבנק הבינלאומי שהושק בקיץ האחרון תחת הסיסמא: בנקאות יצירתית - הבינלאומי. קו היצירתיות ניכר גם בפעילות הייעוץ הפנסיוני שמאפייניה נובעים מחקר שוק שהעלה שני ממצאים חשובים: לרוב הציבור אין כיסוי מספק לפנסיה ובנוסף רמת הבשלות היחסית שלו ורמת המודעות שלו לתהליך הפנסיוני נמוכה בעיקר בשכבות הגילאים הצעירות. מטרת הקמפיין הוא לגרום לציבור להקדיש מחשבה לנושא ולבא לבדוק אותו אצלנו בבנק.
הבנק הבינלאומי קיבל לפני כחודש רישיון לייעוץ פנסיוני לשכירים ולעצמאים והחל בפעילות חדשה ומשמעותית זו. הבינלאומי מעניק יעוץ פנסיוני אובייקטיבי ומקצועי הנשען על ניסיון וידע מוכחים בתחומי הייעוץ בשווקי ההון. לייעוץ הפנסיוני בבינלאומי יתרון מוכח של שילוב עם יעוץ פיננסי כולל לאורך כל תחנות חייו של הלקוח. הייעוץ ניתן ללקוחות הבנק וללקוחות בנקים אחרים אשר לא עוסקים במתן יעוץ פנסיוני ובכך רואה הבנק חלון הזדמנויות לגיוס לקוחות חדשים ומנוע וצמיחה בתחום הקמעונאי.