זוכת תוכנית הריאליטי הדוגמניות, ויקטוריה קצמן, תוביל את קמפיין רשת האופנה האלטרנטיבית העין השלישית לעונת אביב קיץ 2008. קצמן, 20, תקבל עבור הקמפיין 50 אלף שקל לעונה ותשמש כפנים החדשות של הרשת.
הקמפיין יעלה בהשקעה של 500 אלף שקל על גבי שלטי חוצות, פוסטרים, מודעות בעיתונים ואוטובוסים בפריסה ארצית. צילום הקמפיין: איתן טל
מנכ"ל רשת העין השלישית, אבי אורבך: "ויקטוריה מסמלת יופי, אלגנטיות ואופנה ועם זאת היא מעבירה תחושה של נינוחות ופשטות. לכן היא מהווה כפרזנטורית המושלמת עבור הרשת. בחרנו בה מבין שלוש מועמדות סופיות לאחר שהתברר כי היא גם לקוחה נאמנה של העין השלישית."