X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם זק"א
▪  ▪  ▪
[צילום: זק"א]

בטקס מרשים ובמעמד רבנים, ראשי העיר חולון, קציני משטרה ואישי ציבור נחנך בסיס הפעלה למתנדבי יחידת זק"א מחוז תל אביב בעיר חולון, במקלט שהוקצה ושופץ ע"י העיריה בשכונת ג'סי כהן בעיר, אשר ישמש כנקודת הזנקה, מחסן ציוד ומרכז להשתלמויות. כמו כן ישמש המקום לתחנת ריכוז חללים עירונית שמופעלת במקרה של אסון לאומי במסגרת מל"ח - משק לשעת חרום.
האירוע שנפתח בדבריו של מפקד יחידת זק"א תל אביב רפ"ק מ' חיים נוגלבלט, אשר ציין את היקף הפעילות של הצוות בחולון המרכז בין היתר את היחידה לאיתור נעדרים ויחידת צוללנים המסייעת בעת חיפושים בים. בדבריו העלה על נס את שיתוף הפעולה עם עירית חולון אשר הכירה בכוחם הסגולי של מתנדבי זק"א בשעת חרום שהם יהיו הגרעין המרכזי שיפעיל את תחנת ריכוז החללים.
המנחה סיפר על קבלת הפנים החיובית שזק"א נתקבלה בעירית חולון, בעת שנפגשו בלשכתו של מ"מ ראש העיר דאז מר משה רינת ובמאור פנים, מתוך נכונות לסייע, הוקצה מיד המקלט ששופץ לבלי היכר לטובת זק"א.
במהלך האירוע הוקראו מכתביהם של הרבנים הראשיים לחולון, הרב יוחנן גור אריה שליט"א והרב אברהם יוסף שליט"א ששיגרו ברכתם למעמד. כמו כן הוקרא מכתבו של רב היחידה הרב יעקב רוז'ה שמפני התחייבויות קודמות נבצר ממנו להגיע.
ברכת משטרת ישראל הביא קצין אק"מ מחוז תל אביב נצ"מ מאיר זר, אשר ציין כי יחידת זק"א תל אביב היא יחידה גדולה ומצטיינת, פעילה מאד ועומדת ביעדיה. מפקד מרחב איילון נצ"מ ישראל טל סיפר בהתרגשות על הכבוד שהוא רוחש למתנדבי זק"א, "שנים רבות אני משמש כקצין, בתפקידים מגוונים, ראיתי מראות קשים בחיי, אבל עד היום כשמתנדבי זק"א לצידי אני חש בטוח ושיש על מי לסמוך שישלים את המלאכה" אמר והוסיף: "אין לכם מושג לאיזה אהדה אתם זוכים משוטרי משטרת ישראל על עבודתכם" והבטיח להמשיך לתמוך ביחידה.
דברי ברכה נשאו סנ"צ הרב משה גפני, סגן הרה"ר למ"י ורפ"ק הרב אליהו קב, הרב המחוזי. את המשא המרכזי השמיע הגאון הרב יוסף מוגרבי שליט"א, ראש מוסדות "ונקרא בשם" בחולון, אשר תמך ועודד להקמת צוות מתנדבים מתושבי המקום בחולון ומלווה את פעילות היחידה באהבה ובתמיכה אין קץ לאורך כל הדרך.
בחתימת הדברים כובד ראש העיר חולון מר מוטי ששון, לא לפני שהמנחה ציין את העזרה ושיתוף הפעולה הקיים בין זק"א תל אביב לעירית חולון באמצעות האגף לשרותי חרום וביטחון שדאג להכשיר את המקלט העירוני לבסיס הפעלה פעיל על ציודו.
ראש העיר אמר שהוא גאה בכך שיש מתנדבים מתוך העיר חולון שמסייעים לתושבי העיר, והוסיף: "אני לא מתבייש לומר שאני לא מסוגל לבצע את מה שאתם עושים, לא כל אחד יכול להתמודד עם הדברים, אבל אני רואה את עבודתכם ומתפעל כל פעם מחדש ואני יודע שיש על מי לסמוך".
בסיום האירוע הוענקה מזכרת לראש העיר ע"י מנכ"ל זק"א הר' צבי רוזנטל ומפקד היחידה חיים נוגלבלט.
תעודות הוקרה הוענקו למתנדבים מהעיר חולון, ה"ה: הלל חמאווי, אברהם פרטוש, שי במביליה, שחר סמאורה ויהודה רבני. וליתר המשתתפים הוענק שי מגילת אסתר מהודרת, בסימן חודש אדר שמרבין בו בשמחה. היה זה ערב מרגש ומרשים שתרם רבות לעידוד העשייה של מתנדבי זק"א מחוז תל אביב במלאכת הקודש של חסד של אמת.
באירוע השתתפו: מ"מ ראש העיר חולון מר יאיר טאו, סנ"צ איציק קורוניו - ראש מדור ז"ח במ"י, פקד אלי הורן - מדור ז"ח במ"י, רפ"ק מנחם גמליאל - ק' אק"מ איילון, רס"ב יוסי הגר - ק' העיר בני ברק, סגן הרב יהושע גלזמן - רב מחוז דן בפיקוד העורף, פקד מ' חיים לורבר - ס' מפקד זק"א ת"א, מר נחום פלד - מנהל אגף שרותי חרום וביטחון בעירית חולון, מר יוסי לביא - מנהל מח' ביטחון בעירית חולון, מר אביעד מרדכי - מרכז ועדת מל"ח.

תאריך:  13/02/2008   |   עודכן:  13/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il