קניון לב חדרה, מקבוצת רשת קניוני ישראל, משיק לראשונה, את שדרת המותגים החדשה, המשתרעת על פני שטח של 1,300 מ"ר וכוללת 17 חנויות.
הקניון פתח את שדרת המותגים, בהשקעה של 10 מליוןשקלים.
לדברי ניר ברקן, מנכ"ל הקניון "פתיחת שדרת המותגים, הנה חלק ממהלך התרחבות וההתחדשות הכוללת של הקניון, המעניקה למבקרי הקניון ערך מוסף ומאפשרת נגישות מקסימאלית למותגים, תחת קורת גג אחת, תוך שימת דגש על מגוון רחב של מוצרים ומותגים במחירים אטרקטיביים."
השדרה היוקרתית, המעוצבת בסגנון שדרה פסטורלית, כוללת: בית קפה תחת השם השדרה, הממוקם במרכז המתחם, לצד מותגי אופנה ישראלים ובינלאומיים, המציגים אופנה מקורית, תוססת וצבעונית, בהתאם לטרנדים החמים בארץ ובעולם, ביניהם: המותגים הבינלאומיים - פסיפיק קוסט - דיזל, ליוויס, לי רנגלר, לצד מותגים ישראלים - נו ניים, HOODIES J-BAZZ, סיגנל, 512 RG, גריפ, תיקי לופ הכוללים את מותגי עמנואל, לוקה, נטע שדה וקיפלינג, לוליקה - בגדי ילדים, כמו גם, נעלי גזית, נעלי אנטיגולה ונרות בשנקין.
שדרת המותגים, המאופיינת בסגנון גלאם אירופאי, באווירת חו"ל קסומה, מציעה סגנונות ועיצובים שונים, המתהדרים במילה האחרונה בשוק האופנה הבינלאומי ומתאימים לקהל צעיר, עדכני ודינאמי, כמו גם, לקהל בוגר סטייליסטי ואלגנטי.
מראה הקולקציות, מתאפיין בלוק איכותי וטרנדי, כאשר לצידם מתבלט אוסף מרהיב של תכשיטי טופ 10 ואקססוריז של ריגושים, המציגים מבחר אין סופי של פריטים טרנדיים ואופנתיים, באיכות בלתי מתפשרת בעיצובים ייחודיים.