משקאות וודקה פרפקט חודרים לטופ של רשתות השיווק הגדולות, ויופצו ב-36 הסניפים של מגה, של רשת "הריבוע הכחול". על-פי ההסכם תפיץ הריבוע הכחול את כל ליין משקאות וודקה פרפקט החל מוודקה קלאסית, סדרת וודקה אקסקלוסיב. מותגי וודקה פרפקט מיוצרים על-ידי חברת פרפקט רנסנס, חברת משקאות בינלאומית המחזיקה בבעלותה מפעל יצור בפארק התעשיה באור עקיבא, וכן מפעלים נוספים ברומניה, מולדובה וקנדה.
לדברי אלכס בלטנסקי, סמנכ"ל השיווק של וודקה פרפקט, הסכם ההפצה עם רשת הריבוע הכחול, יאפשר לציבור גדול של צרכנים בארץ להנות מליין של משקאות מעולים, במחירים השווים לכל נפש. עבור וודקה פרפקט, מדובר בפריצת דרך שיווקית, והבעת אמון של ענקית המזון באיכות מוצרי החברה. כיום משווקים הבקבוקים של פרפקט בחנויות פרטיות לממכר משקאות אלכוהוליים, במרכולים, ברשת חצי חינם, ברשת החרדית ברכת הארץ ועוד.
היקף המכירות עומד על כמה מיליוני בקבוקים בשנה. על-פי הערכה, היקף המכירות בסניפי מגה בשנת החדירה יעמוד על כ-80 אלף בקבוקים לשנה, כאשר הכוונה היא להעמיק את היקף המכירות בסניפי הרשת בשנים הקרובות.
וודקה פרפקט מיוצרת על-פי נוסחה רוסית עתיקה מאלכוהול המופק מדגנים (תירס או חיטה), כוודקה כשרה. המפעל בישראל מייצר כיום מעל ל-30 סוגי וודקה, ביניהם קלאסית, אקסקלוסיב, ובטעמים, ובימים אלו משיק גם ליין משקאות ברנדי ישראלי-צרפתי כשר.