רמי לי משיקה מגזין עצמאי שיאפשר ללקוחות הרשת וחברות מועדון הלקוחות ליהנות מעידכונים מקצועיים בנושאי אופנה, טיפוח, LIFE STYLE, תזונה, התעמלות וכמובן - מידע מקצועי על תקופת ההריון.
המגזין החדש של רמי לי מופק באופן עצמאי על-ידי החברה בהשקעה כוללת של 250,000, ומתוכנן לצאת אחת לחודש.
לדברי רמי מזרחי, מנכ"ל רשת רמי לי: "המגזין החדש של רשת רמי לי הוא המשך ישיר לעובדה כי לקוחות החברה, רואים בנו אוטוריטה במהלך תקופת ההריון, בכל הקשור לאופנה וסטיילינג. כעת אנו מיעדים את המגזין, כחלק מתפיסת החברה, לספק מידע כולל, מקצועי ומעודכן לקהל לקוחותינו, אשר בתקופת ההריון מגלות מודעות וסקרנות רבה למידע בתחומים שונים ומגוונים. הקונספט של המגזין הנו לתת מענה כולל לנשים בהריון ולהורים טריים לתינוקות על כל עולם ההריון, הלידה וההורות."
בנוסף הרשת מעבירה את משרדיה ואת המרכז הלוגיסטי להרצליה בהשקעה של 2 מיליון שקלים.
המשרדים החדשים והמרכז הלוגיסטי של רשת רמי לי ימוקמו ברחוב משכית, בבית לומיר בהרצליה והם משתרעים על שטח של 600 מ"ר אותו רכשה הנהלת הרשת.
לדברי רועי מזרחי, סמנכ"ל השיווק של רמי לי: המעבר למרכז לוגיסטי גדול ומשוכלל מאפשר תמיכה בהתרחבות הרשת בשנים האחרונות וכן בתוכניות ההתרחבות העתידיות של הרשת. הרשת פתחה בשנה האחרונה שני סניפים חדשים והשיקה את המותג BABY אופנה לתינוקות עד גיל שנתיים.