חברת הרהיטים AEF יוצאת במהלך של מיתוג מחדש ובקמפיין אינטראקטיבי ברשת תחת הכותרת "כדי להחליף ספה לא צריך לקום ממנה". הקמפיין יוצג באתרים מובילים תוך מתן דגש מיוחד על השוק הרוסי.
החברה משווקת את הרהיטים באתר הרכישות המקוון שלה בו מוצג קטלוג הרהיטים, מבצעים ועוד.
תקציב הקמפיין כ-50,000 דולר. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום האינטראקטיבי wwm מקבוצת קונקטיב גרופ.
wwm מתמחה בקמפיינים אינטראקטיביים תוך שימוש באסטרטגיות אינטרנטיות כוללות העונות במדויק על צרכי הלקוח ומותאמות לכל לקוח ולקוח.