X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
שיקלי. נגד החלטות הממשלה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
קריאה למורדים:
איזו אלטרנטיבה אתם מציעים
המפלגה הערבית המשותפת חותרת להחליף את מדינת היהודים ב"מדינת כל אזרחיה" שזהו מונח מכובס לחיסול המדינה היהודית והפיכת היהודים למיעוט על-ידי יישוב הפליטים בישראל

חברי הכנסת הערבים מאזן גנאים וג'ידא רינאוי-זועבי הצביעו נגד החלטות הממשלה. חברי הכנסת היהודים עמיחי שיקלי, ועידית סילמן חותרים להפלת ממשלת השינוי ואליהם מצטרף ניר אורבך. המניעים של חברי הכנסת הערבים כלל לא ברורים. שלושת חברי ימינה ידעו היטב לאן הולך נפתלי בנט ורק לחץ מסיבי מכוער עליהם ועל משפחותיהם מצד הליכוד והבית היהודי שברו אותם. ואיזו אלטרנטיבה הם מציעים? ממשלת השינוי עושה עבודה טובה. האלטרנטיבה לבטח לא תקדם את האינטרסים של ערביי ישראל ואף לא את האינטרסים של האזרחים היהודים בישראל.
המהפכה של מנסור עבאס
המפלגה הערבית המשותפת חותרת להחליף את מדינת היהודים ב"מדינת כל אזרחיה" שזהו מונח מכובס לחיסול המדינה היהודית והפיכת היהודים למיעוט על-ידי יישוב הפליטים (ליתר דיוק צאצאים של הפליטים) בישראל וחותרת בו-זמנית להקמת מדינה פלשתינית לא לצד ישראל. המפלגה אינה מכירה בזכות היהודים למדינה. לעומת אלה מנסור עבאס קיבל החלטה עקרונית להכיר בישראל כמדינה יהודית ולשנות את סדר העדיפות של החברה הערבית על-ידי מתן עדיפות לטיפול בצרכים של ערביי ישראל על פני האינטרס הפלסטשתיני.
הצטרפות מפלגת רע"ם לממשלה יהודית-ישראלית הביאה לשינוי לטובה במדיניות ממשלת ישראל בראשות בנט-לפיד:
המשטרה קיבלה תוספת כוח אדם כדי להילחם בפשיעה ובחיסולים הנהוגים בין משפחות ערביות בשל חילוקי דעות. עד עתה הייתה ירידה של 30% בפשיעה ועלייה של 40% בתפיסת כלי נשק בחברה הערבית. הממשלה משתפת פעולה עם ראשי היישובים הערביים ויש תוכנית 5 שנים לפתרון הבעיות של היישובים. את ההישגים הללו שהם ללא תקדים מוכנים שני חברי כנסת לחסל. לטובת מה? לטובת ממשלה חלופית או בחירות בראשות בנימין נתניהו שספק רב אם ימשיך במדיניות של הממשלה הנוכחית.
האינטרסים של אזרחי ישראל
ממשלת נתניהו האחרונה לא גילתה כל עניין בבעיות של אזרחיה היהודים. הממשלה לא העבירה תקציב במשך שנתיים ומשרדי הממשלה לא קיבלו את התקציבים הדרושים לטיפול בצרכים של האזרחים היהודים. הממשלה הזניחה לחלוטין את הטיפול בצורכי אזרחיה לטובת טיפול באינטרס האישי של ראש הממשלה שהואשם בפלילים. מדינה שלימה הוזנחה למען האינטרסים של נתניהו שחותר להחליש את כוחם של המשטרה והפרקליטות למען האינטרס האישי שלו.
נתניהו מינה את אוחנה כשר למשרד המשפטים כדי שימנה פרקליט מדינה אוהד לנתניהו ופרקליטים נוספים ואחר כך העבירו למשרד לביטחון פנים כדי לנטרל את תיפקוד המשטרה. הממשלה לא בחרה מפכ"ל והשר אוחנה עשה כמיטב יכולתי למלא את רצון אדוניו.
נתניהו גם מנהל מערכת הסתה נגד הפרקליטות והמשטרה. האם זהו אינטרס של אזרחי ישראל להחליש את כוחם של הפרקליטות והמשטרה? לעומת ממשלתו של נתניהו ממשלת השינוי המייצגת את הימין - המרכז והשמאל (קשת רחבה של מייצגי אזרחי ישראל), החלה מיד עם הקמתה לפעול לפתרון הבעיות הבוערות של החברה הישראלית:
- הממשלה העבירה תקציב והפעילה את משרדי הממשלה.
- ממשלת השינוי מסרה את הפיקוח על הפעוטונים לידי משרד החינוך לאחר מספר לא מבוטל של התעללות בפעוטות שהבעיה לא קיבלה כל טיפול בממשלת נתניהו.
- משרד הביטחון בראשות בני גנץ מנהל מדיניות חכמה נגד החמאס והצליח לחזק את כוח ההרתעה של ישראל נגד החמאס. ב-2020 אין בלוני נפץ ואין דונמים שעלו באש. שקט ללא תקדים שורר בעוטף עזה.
- משרד ראש הממשלה פועל בתיאום עם משרד הביטחון והצבא נגד מאמצי ההשתלטות של אירן על סוריה.
- משרד החוץ שהיה מנוטרל לחלוטין בימי ביבי חידש את פעילותו בראשות יאיר לפיד ולפיד פעל בתיאום עם ראש הממשלה בקידום היחסים עם מדינות המפרץ ומרוקו.
- משרדי ראש הממשלה, משרד החוץ ומשרד הביטחון מטפלים בהצלחה בבעיית הגרעין האירני. היחסים עם ארה"ב השתפרו מאז הקמת ממשלת השינוי ויש יותר הבנה לאינטרס הישראלי. ישראל הצליחה לשכנע את ביידן לא לבטל את ההגדרה של טרור לארגון האירני "משמרות המהפכה".
- משרד הרווחה יצא בתוכנית שתיתן לאוכלוסייה המבוגרת "זריקת בוסטר חברתית" ותטפל בעיקר בבדידות הקשה שחוו בשבועות האחרונים. מדובר בתוכנית בעלות של כ-260 מיליון שקלים, הכוללת שורת צעדים להפגת הבדידות. בין השאר, ייפתחו כ-70 מועדוני מופת חברתיים חדשים שמיועדים לקשישים ברחבי הארץ. במועדונים אלה הם זוכים להבטחת ביטחונם התזונתי ולפעילות חברתית.
- משרד הכלכלה והמסחר חתם בדובאי על הסכם סחר חופשי חסר תקדים עם מדינה ערבית, בין איחוד האמירויות לישראל. שיתוף פעולה זה יחזק את כלכלת ישראל, יביא לצמיחת המשק הישראלי ולשיפור איכות החיים במדינה.
- המשרד לביטחון פנים הצליח לצמצם את הפשיעה והאלימות בחברה הערבית ב-30% ואת כמות הנשק ב-30%. המשרד החליט להאריך את מבצע "מסלול בטוח" עד סוף שנת 2202. חלק מפעילות ה"מסלול הבטוח" יתרכז באזור הנגב כדי לטפל בבעיות הייחודיות שם. צוות מיוחד הכולל נציגים מכל משרדי הממשלה ורשויות האכיפה - המשטרה, רשות המיסים, פרקליט מחוז דרום, השב"כ ועוד - יטפלו בפשיעה בשיתוף ראשי הרשויות ומנהיגי ציבור בחברה הבדואית וגם ידאגו לאוכלוסייה האזרחית שומרת החוק.
- משרד האוצר בראשותו של אביגדור ליברמן העביר החלטות חשובות שנתנו תוצאות:
לראשונה מאז 2008: הגירעון התכווץ לאפס בחודש מאי. המהפכה בביטוחי הבריאות שתחסוך לציבור ומטלטלת את החברות ועוד...
בקיצור, מידע זה הוא חלקי בלבד לגבי פעילות ממשלת השינוי. הממשלה הזאת עובדת לטובת אזרחי ישראל הערבים והיהודים ויהיה זה בניגוד לאינטרס הלאומי להחליפה.

תאריך:  12/06/2022   |   עודכן:  14/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר נבות
אוקראינה מאבדת כעת בין מאה למאתיים חיילים ביום ונמצאת במצב מורכב - היא אומנם מצליחה לעצור את הצבאה רוסי ולגבות ממנו אבידות כבדות, אך במחיר כבד, ובקצב ששוחק במהירות את מלאי התחמושת שלה, למשל ארטילריה, ומסכן את יכולת העמידה שלה
אלי אלון
בתאריך 11 ביוני 1985 לפני 37 שנה התרחשה ליד מושב הבונים תאונת הרכבת החמורה ביותר שידעה מדינת ישראל מאז הקמתה    אוטובוס תלמידי כיתה ז' מבית הספר "ברנר" בפ"ת התנגש במפגש מסילת צומת הבונים ברכבת שחצתה את המסילה    בתאונה המחרידה קיפחו חייהם 19 תלמידים, מחנכת הכיתה, נהגת האוטובוס ואם מלווה
יהודה קונפורטס
הדרמות הליליות שמייצרים כלי התקשורת על הצבעות שהופכות להיות "קריטיות להמשך פעילות הממשלה, לא ממש מוציאות אנשים לרחובות. באיזה שהוא מקום, הציבור כבר מאס לשמוע כל יום את אותם פרשנים מימין ומשמאל
דן מרגלית
ישראל שגתה כאשר ביטלה בפועל את העמימות סביב מבצעיה הצבאיים והמודיעיניים נגד אירן. הכל יודעים שמלחמה זו מתנהלת כבר כמה וכמה שנים, אך ההכחשה נחוצה מסיבות רבות
ארי בוסל
את רשתות התקשורת של חיזבאללה לא הצלחנו לפצח, והם המשיכו לשדר ולצחוק עלינו    יתרה מכך - לא רק שלא הפרענו למהלך הפיקוד מתחת לפני הקרקע שלהם, הם ביצעו פעולות מאוד מרשימות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il