משרד חדש, לוגו חדש, אתר אינטרנט חדש, קמפיין חדש ילוו את תהליך המיתוג של משרד יחסי הציבור של עופר שטרית, תהליך המיתוג ימשך עד סוף שנת 2008.
המשרד שהוקם בפברואר 1995 עסק במגוון סוגי יחסי ציבור לעסקים בינוניים וקטנים, בשנתיים האחרונות עסק המשרד בפיתוח התקשרויות עם גופים גדולים מתחום הכלכלה, היי-טק, מדע, טכנולוגיה, הנדסה, יזמות ועוד.
כיום אמון המשרד על יחסי הציבור והאסטרטגיה של קרן השקעות ישראלית בשווי 5 מיליון דולר, חברת הנדסה ישראלית המספקת שירותי ייעוץ, מחקר ופיתוח ללקוחות בתחום התעשיה המסורתית ותעשיית ההי טק, על חברת האחזקות והניהול של איש העסקים יוסף שניידר, רשת מרפאות לאיבחון וטיפול בהפרעות קשב וריכוז, חברה לחיפוש פטנטים ולקוחות נוספים.
עופר שטרית: "מדובר בתהליך הבשלה שסופו בעליית מדרגה מבחינת אופי הלקוחות ותעריפי המשרד. המשרד כיום מציע תפיסה שירותית המבוססת על מתן שרות של מסעדת גורמה ולא בית קפה, הלקוח מקבל ארוחה מלאה ולא קפה ועוגה".
קמפיין יחסי הציבור המתוכנן יציג תוצאות חשיפה שהשיג המשרד עבור אחד מלקוחותיו בכלי התקשורת במהלך שנת 2007: 320 כתבות בעיתונות ובאינטרנט, 18 כתבות מגזין, 16 תוכניות טלוויזיה, 56 תוכניות טלוויזיה בעולם, 12 תוכניות רדיו. עוד יציג הקמפיין 73 המלצות אישיות המוגדרות כהמלצות אופי אודות שטרית מאנשים המכירים אותו מזה שנים רבות, מטרת ההמלצות להעיד על אופיו של שטרית כאדם חברותי, רחב אופקים, מסור, חרוץ ונאמן למקצוע היחסי ציבור בו בחר. בין הממליצים: טל ליאני; מבכירי האנליסטים הישראלים בעולם, יורם שוורץ; לשעבר מנכ"ל כימגת תעשיות; השחקן אלברט אילוז, הכלכלן והמשפטן אילן חזני, נועם ניר שמעון; איש העסקים המתגורר במרוקו, מנכ"ל סוכנות לביטוח; גדעון תמיר, עו"ד עמי סביר, עו"ד יעקב בובליל, שותף בכיר בחברת התקשורת העולמית גלובל וואן טאצ; סימון אלימלך וממליצים נוספים.
מטרת קמפיין ההמלצות מציין שטרית נועד ליצור עניין בקרב מנכלים בכירים במשק הישראלי אשר מחפשים יועצי תקשורת עם דם חדש ובעלי מוטיבציה אישית גבוהה מהסוג שרעבים להצלחה. סביר להניח שלא אוכל להתחרות בהיקף המשרד מול המשרדים הגדולים אך באחד על אחד התחרות פתוחה מסכם שטרית.