רשת הולמס פלייס יוצאת בקמפיין למנוי ללא התחייבות שנתית. הקמפיין הטלביזיוני, בהיקף כמיליון שקלים, יציג יוזמה חדשנית של הולמס פלייס לאפשר למנוייה התקשרות גמישה ללא התחייבות, המאפשרת יציאה בכל נקודת זמן. הקמפיין הינו המשך לקמפיין הקודם של הרשת אשר הופק על-ידי משרד הפרסום JWT ישראל.
ניב הראל, סמנכ"ל השיווק של הולמס פלייס: "רובנו מסכימים שפעילות גופנית סדירה תורמת לאורח חיים בריא ומהנה יותר. אבל כמה מאיתנו באמת מקיימים פעילות סדירה? המנוי הגמיש מאפשר להיחשף למגוון הפעילויות הרחב של הולמס פלייס וליתרונות הרבים הטמונים באורח חיים פעיל ללא החשש מהמחויבות הכספית. בהולמס פלייס מתחייבים לעשות הכל על-מנת להעניק למנוי תמיכה מקצועית ומוטיבציונית תוך מציאת הפעילויות שמהן המנוי באמת יוכל ליהנות ולהשיג תוצאות לאורך זמן."