רשת האופטיקה אופטיק דורון בחרה במשרד הפרסום חברון-זלצמן לניהול התקציב של הרשת והמותג הפרטי פואגו. תקציב הפרסום עומד על כמיליון שקלים.
מטרת תקציב הפרסום,חיזוק המסר התדמיתי של הרשת "מובילים בחדשנות בשבילך" ותמיכה בפעילות הייחודית אותה מובילה הרשת: המייזם החדשני ארגו אופטומטריה- העלאת המודעות ומניעת תופעת ה-CVS, תסמונת ראייה בעקבות עבודה מול המחשב, המחלקה לאבחון וטיפול בראיה ירודה - מגבלה קשה בחדות או בשדה הראייה, שאינה תלויה בגיל. כמו כן יתמוך תקציב הפרסום במבצעים המיוחדים של הרשת.