מדיליין משיקה את המותג ג'ון פארידה בישראל בנתינת חסות לתחרות מלכת היופי. המותג ישווק בתקופה הראשונה בלעדית ברשת סופר פארם.
נתינת החסות כוללת ליווי מקצועי של המעומדות והדרכתן בעיצובי שיער חדשים ופעילות שנתית עם המועמדות והזוכות בתחרות.
מותג השער ג'ון פרידה משווק ביותר מ-33 מדינות ברחבי העולם והיקף מכירותיו ברחבי העולם מוערך בכ-300 מיליון דולר בשנה.
סרום לשער נפוח פריז איז מתוך סדרת ג'ון פארידה JOHN FRIEDA הינו המוצר הנמכר ביותר בארה"ב ובאנגליה ומוביל במשך שנים בקטגוריית הסרומים לשיער.
בשלב ראשון, תשווק מדיליין 9 מוצרים מתוך הסדרה שמכילה עשרות מוצרים.
מדיליין משקיעה בהשקת קו המוצרים החדש מעל 1 מיליון שקלים.
סדרת המוצרים אשר עלתה למדפים בימים אלה תשווק בהתחלה במאה שלושים וחמישה סניפי סופר פארם ברחבי הארץ.
ג'ון פרידה החל את דרכו בשנת 1968 כשעבד כמעצב שיער מתחיל במספרה של אביו בלונדון. מאז התפרסם כמעצב שיער מוביל ופיתח את ליין המוצרים הנקרא על שמו.
מוצרי ג'ון פרידה שווקו לראשונה בעולם ברשת BOOTS באנגליה בשנת 1988. מאוחר יותר נרכשה החברה על-ידי התאגיד האמריקני Kao BRANDS והיא הפכה ללהיט בקרב האמריקנים כשמוצר הדגל שלה סרום פריז איז הינו המוצר הנמכר ביותר בקטגוריה שלו.
חברת מדיליין, בבעלות סטלו רובינסון, פועלת בישראל מאז שנת 1983 והיא בעלת הזכויות הבלעדיות לשיווק מוצרים מובילים כמו: בליסטיקס, ביורה, סדרות מוצרי דרמו-קוסמטיקה כמו: אוון, א-דרמה ועוד.
לדברי סטלו רובינסון: "ההחלטה להעניק חסות בתחרות מלכת היופי עם השקת ג'ון פרידה תבסס אותו כמותג מצליח המתקשר גם בישראל ליופי אופנה ולייף-סטייל, ממש כמו בארה"ב ובאירופה. אנו מעריכים כי שיתוף הפעולה בתחרות מלכות היופי יתרום לחשיפת המותג בקרב אוכלוסיות רחבות ברחבי הארץ."