X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ml
▪  ▪  ▪
נועה תשבי [צילום: יקי הלפרין]

רשת ml משיקה במהלך החודש הקרוב את קולקציית אביב-קיץ 2008. לרגל ההשקה יוצאת בקמפיין תדמיתי רחב היקף, בהשקעה של כחצי מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגליבי.
קמפיין ml בכיכובה של נעה תשבי ושדרן הרדיו גיל קומר יעלה לאוויר השבוע למשך כחודש ימים ויכלול סדרת סרטי פרסומת שישודרו בערוץ 2, בערוץ 10, בערוץ 24 ובערוץ הרוסי. כמו כן הקמפיין כולל קטלוג שיופץ ל-100 אלף חברות המועדון, מודעות צבע במגאזינים ועיתונות יומית, קמפיין אינטרנט רחב, פוסטרים בסניפי הרשת ומסע יחסי ציבור רחב שיכלול אירועים ממוקדים למובילות דעה, פעילויות והשקות ללקוחות הרשת ועוד.
תסריט סרטי הפרסומות של ml מתבסס על האסטרטגיה הפרסומית של החברה: אשת המותג ml, מצליחה לבלבל את כל הגברים גם קריינים מקצועיים וידועים כמו גיל קומר, כאשר היא עוברת במקרה באולפן רדיו. זוהי הפרסומת הראשונה של גיל קומר בטלוויזיה, לעומת מאות פרסומות שבהן השתתף כקריין ברדיו ובטלוויזיה.
לדברי אבי מלכה,מבעלי רשת ml: "ההחלטה להשתמש בנועה תשבי במסע הפרסום של המותג ml נשים הינה: במסגרת סקרים ומחקרים שערכה הרשת בשנים האחרונות, גילינו שנועה תשבי מזוהה עם המותג למרות ששימשה פרזנטורית רק לשנה. במחקרים שערכה הרשת בקרב קהל היעד עולה כי נועה נבחרה לפרזנטורית האהודה ביותר בעשור האחרון".
הקמפיין אשר תוכנן במיוחד להרגלי הצריכה של לקוחות המותג ומהווה המשך ישיר לקו הפרסומי הכללי של ml תוך כדי תמיכה מלאה בערכי המותג והאסטרטגיה הפרסומית שלה". עוד מסר מלכה כי במהלך העונה תתמוך ml באירועים ופעילויות מיוחדים בשילוב עם נעה תשבי הפרזנטורית של ml, אשר באמצעות הפעילויות ייצור המותג הד תקשורתי רחב.

תאריך:  10/03/2008   |   עודכן:  10/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il