X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סמסונג
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

orange וסמסונג משיקות את מכשיר Samsung J630 - מכשיר דור 3.5 בתצורת פולדר דק במיוחד וקל משקל. המכשיר כולל, בין השאר, Mobile Blog, ממשק משתמש ידידותי, תכונות מוזיקה מתקדמות, מהירות גלישה של 3.6Mbps ותמיכה בהפעלת קבצי וידאו בפורמט WMV.
ארז פז סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר "orange ממשיכה לקיים את מחויבותה לחדשנות ולקדמה טכנולוגית והיא החברה המובילה בדור 3.5, החברה ממשיכה להשקיע במוצר ובתוכן והיום היא משיקה את מכשיר ה-Samsung j630 בטכנולוגיית דור 3.5, המציע למשתמש גישה למגוון רחב של אתרים, שניתן לעדכנם ב on line. עבור חובבי הז'אנר, מדובר במכשיר ייחודי המאפשר לעדכן את הבלוג האישי מחוויות היום-יום ללא כל צורך בחיבור ל-PC, בנוסף, ניתן להעלות ולגבות את הסרטונים והתמונות ישירות לשרת האחסון, ובכך לרוקן את זיכרון הטלפון מתכנים, כדי להמשיך וללכוד תמונות וסרטונים."
עפר קדר, מנכ"ל משותף בסאני: "Samsung J630 הינו טלפון מתקדם שמושק בימים אלו בישראל. המכשיר כולל מגוון פונקציות ויישומים מתקדמים המדגישים את הממשק בין הטלפון לבין יישומי מחשב לסלולר ונותן מענה אולטימטיבי למגוון קהלים המבקשים להישאר מחוברים כל הזמן. השקה זו מהווה יריית פתיחה של שורה של השקות מכשירים מתקדמים מדור 3 ודור 3.5 שיושקו השנה בישראל.
למכשיר Samsung J630 ממשק משתמש מותאם אישית ומתקדם מסדרת ה-Black UI. הממשק הינו אנימטיבי ומשתנה בהתאם למיקום ולשעה גלובליים ומאפשר גלישה סלולארית במהירות מקסימאלית של 3.6Mbps ברשת ה-HSDPA, דפדפן HTML עם תמיכה בהזנות RSS ושליחת וקבלת דואר אלקטרוני מתיבת הדואר הפרטית. זיכרון פנימי של 40MB, קישוריות Bluetooth, חיבור USB מהיר (2.0) ו-SyncML (סנכרון נתונים מקומי/מרחוק). בנוסף, המכשיר מאפשר שליחת הודעת SOS למצב חירום ולוח מקשים רחב וברור.
Samsung j630 בעל מסך צבעוני עשיר בגודל 2.2 עם 262 אלף גוונים שונים, מסך חיצוני 65,000 צבעים ורזולוציית תמונה של 320X240, מצלמת 2 מגה-פיקסלים סיבובית (180 מעלות), למכשיר נגן MPEG4, רדיו FM איכותי, נגן וידאו ואופציית סנכרון תיקיות השמעה עם תוכנת מדיה פלייר של Windows.
עוד מאפשר המכשיר: הורדת סרטונים, משחקים, שירים, יישומי java, וכן קישור ישיר לאתר הדוא"ל Gmail.
מחיר: ניתן לרכוש את המכשיר בתשלום אחד בסך 2,700 שקלים או במסגרת סבסוד 49 שקלים לחודש בתוכנית פרטית בתשלום, שמשכה 36 חודשים.

תאריך:  11/03/2008   |   עודכן:  11/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il