X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ארז שטרן
▪  ▪  ▪
ארז שטרן [צילום: הראל רינצלר]

השף ארז שטרן, בוגר מצטיין של בית הספר של פול בוקוז בצרפת והשף לשעבר של מסעדת "לה רג'אנס" במלון דן תל אביב, חזר לאחרונה לארץ לאחר עבודה במוסדות הקולינריים המובילים של צרפת, ומשמש כיום כשף פרטי המארח בביתו, בדירה מעוצבת בשכונת בבלי בת"א. בין לקוחותיו תמצאו גם את אנשי העסקים מן השורה הראשונה שמגיעים על-מנת לסגור עסקות בפרטיות וללא חשש לריגול מסחרי, ראשי סטארט-אפים המארחים את המשקיע שלהם לרגל סגירת החוזה, ואנשי עסקים שמקיימים פגישות עם אורחים מחו"ל בעודם מסבים לארוחת גורמה אמיתית.
הרעיון להקים עסק ביתי של שף פרטי, נבע מן הרצון לשבור מוסכמות ומשימת לב לחסרונה של נישה ייחודית בשוק ההסעדה המתאימה לארוחות עסקיות חשובות. הנישה מאפשרת לשף שטרן לספק ארוחות גורמה למספר מצומצם של לקוחות, תוך למידת העדפותיהם בנוגע לתפריט ולעלויות המועדפות, ואף להציע ארוחות גורמה שמגיעות לסכומים של 1000 שקלים לאדם ומאפשרות למזמין להרשים את חבריו לסעודה בנדיבותו ובמטעמי השף.
"הכנה מוקדמת מונעת תקריות לא נעימות" מסביר השף שטרן" הלקוח הקבוע הראשון שלי, חברת היי-טק גדולה, הגיע אלי לאחר פגישה מאוד לא מוצלחת עם לקוח הודי גדול, אשר נקבעה במסעדת בשרים ארגנטינאית החביבה מאוד על מנהלי החברה, שלא ידעו שהלקוח שלהם צמחוני. עוגמת הנפש של הלקוח, שישב במסעדה יוקרתית ולא יכל להזמין דבר מהתפריט, בעודו מוקף בניחוחות בשר אותם הוא מוצא דוחים, מנעה בסופו של דבר את סגירת העסקה." השף שטרן שם דגש שהארוחה לא תהיה כבדה מידי ,כזו שעלולה ליצור תחושת נמנום על אנשי העסקים האמורים להתמקד בפרטי החוזה .
עד לפני שנים לא רבות, פגישות עסקיות ופרזנטציות התקיימו רק בתנאים משרדיים, זאת בעיקר בשל זמינות המידע, המחשבים והאינטרנט. עם המעבר לתקשורת אלחוטית, זיהו יזמים ואנשי עסקים רבים יתרונות שונים בקיום פגישות עם משקיעים פוטנציאליים דווקא במסעדות. אך בעקבות תופעות של ריגול מסחרי, ציתותים ושאר הסחות הדעת, החלו רבים לחפש אלטרנטיבה הולמת למסעדות הומות האדם (טובות ככל שיהיו), בבואם לקיים פגישה עסקית.
ייחודו של השף שטרן, לא מתבטא רק בנישה שבחר לפעול מתוכה אלא גם בכך שהוא מתחייב בפני לקוחותיו לשמירה על דיסקרטיות מלאה ולשמירת סודם של לקוחותיו והוא אף מוכן לחתום מולם על חוזי סודיות במידת הצורך.
"רבים מלקוחותיי מספרים לי שהפגישה לשם סגירת עסקה עם לקוח או ספק במקום שקט וניטרלי - כמו בביתי למשל, היא הפתרון האופטימלי עבורם על-מנת להפחית את הרעש וההמולה הקיימים בכל משרד או במקומות ציבוריים, ולמנף את השקט והאווירה הייחודית". אומר השף ארז שטרן.

תאריך:  12/03/2008   |   עודכן:  12/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת דהן חורב
- הודעה מטעם אורטל משאבי אנוש
בצלאל קאהן
- הודעה מטעם בי"ס תשמע
ONE
עיתון ה"אינדפנדנט" מדווח כי שני הישראלים מועמדים להצטרף לצ'לסי ולעבוד לצידו של גרנט    טל בן חיים ותשעה שחקנים נוספים עשויים לעזוב בסוף העונה
לירון בן-יעקב
- הודעה מטעם סמסונג
סיגל אוברמן
- הודעה מטעם קסם המדבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il