X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נוח לגולל את האשמה על החרדים על כי הםמנצלים את החוק. הם לא אשמים - החוק אשם
▪  ▪  ▪

מפתה מאוד להיטפל למגזר החרדי. הם שונים, הם מתבדלים, הם לובשים בגדים שעיצובם שאוב מאירופה המזרחית, והם מפעילים את כוחם האלקטורלי כדי להפנות כספים מגזריים. והכי קל להיטפל אליהם מכיוון שבמוצהר, בהסכם, הם אינם מתגייסים לצה"ל.
מן ההתלהמות אפשר לחשוב כי זה המגזר היחיד שאיננו משרת בצה"ל. עד מחצית מחייבי הגיוס מן המגזר החילוני אינם מתגייסים או מסיימים את חוק שירותם. הערבים אינם מתגייסים. דרוזים מן הגולן אינם מתגייסים. נוסף על אלו ידוענים ובני ידוענים, ספורטאים וספורטאיות, קל"בניקים למיניהם, ופתאום חטאם של החרדים מתקמץ לכדי חוסר משמעות. המגזר שאכן מתגייס בהמוניו, גם לצה"ל וגם לשירות לאומי, הוא הדתי-לאומי, וכולנו יודעים מהי התודה שהרמטכ"ל מייעד לו, ראה ערך "עמונה".
אומרים, מה להם ההתחמקות הזו? האם דמם סמוק יותר או פחות? אפשר לחשוב כי קרבנות הקוממיות נלקחו כולם משורות צה"ל. קרבנות כל האינתיפאדות, הפיצוצים, האוטובוסים החרוכים, הפיצריות השרופות, דוכני השווארמה המרוסקים, הם בני כל עם ישראל, חרדים וחילונים כאחד. דמם מרווה את אדמת ארץ הקודש לא פחות מראשון החיילים שנפלו על משמרתם.
אומרים, תורתם אומנותם. הם עלוקות לומדי תושב"ע על חשבון המדינה. ומה על הסטודנטים למדעי החבר'ה והדשא כגון עבודה סוציאלית, ספרות יפנית ובלשנות הונגרית, האם אלו תורמים באופן משמעותי לחוסנה של המדינה? היופי, וערך הלימוד, כידוע, הוא בעיני המתבונן.
הבעיה אינה נעוצה בחרדים אלא בחוקים של החילוניים. כפייה על החרדים להתגייס לתוך מסגרת אשר בבירור איננה מתאימה להם היא חסרת ערך. לעומת זאת מתן זכויות אזרח לאלו אשר לא מלאו את חובתם למדינה, זה איוולת לשמה.
הגיעה העת לחוקק חוק אזרחות חדש, אשר יתנה את זכות ההצבעה, את העצמה האלקטורלית, בחובת השירות. שירות לאומי לכל, שירות בצה"ל, סיעוד קשישים, יערנות, מתחזוקת בתי החולים ועד בניית גדר הביטחון לאורך גבול מערב. הגיעה העת לתת ללוחמים את הגמול המתאים, את הפיצוי המתאים על נכונותם לסכן עצמם ביודעין, בצורת חשבון חסכון מוגדל ליום שחרור. אלו אשר יבחרו לא לשרת, ישארו תושבים, אך לא אזרחים.
ובאשר למספר לומדי התורה על חשבון המדינה? הנה הצעה. מספרם יהיה כמספר הסטודנטים לרפואה. כשלוש מאות בשנה. השאר יוכלו ללמוד על חשבון תוכנית החיסכון האמורה לעיל.

מתנחל מלהבים, בשולי דרום הר חברון.
תאריך:  13/05/2006   |   עודכן:  15/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה גולדבלט
מוטב לו היה בית המשפט העליון נמנע מלנצל את נושא גיוס בני הישיבות לצורך העצמת מעמדו וסמכויותיו. מוטב גם לו היה נמנע מלעשות שימוש מניפולטיבי במושג "כבוד האדם"
טוביה בלומנטל
נראה שהנשיא האירני סבור כי הסיבה לחילופי השלטון ברשות הפלשתינית אינה נעוצה דווקא בנושאים חברתיים וכלכליים אלא באידיאולוגיה הפוליטית של החמאס, שביסודה חוסר ההכרה בישראל, המשך המאבק המזוין ואי קיום ההסכמים שנחתמו בין ישראל לבין הרשות
גורי גרוסמן
מה שמקומם ביותר הוא הטיעון של ראש עיריית חיפה, יונה יהב, המשווה את פליטי חיפה לאביו ניצול השואה שנמלט מגרמניה. זוהי השוואה מופרכת ונואלת שמרבים לאחרונה להשתמש בה: יהודי גרמניה לא פלשו לגרמניה בכוח הנשק, הם לא איימו להשמידה
יוסי עבדי
המשיח כבר כאן    אחרי שנות דור – הוא הגיע להושיע אותנו מסבל ויגון    באופן מפתיע יש לו גם טלפון פרטי – ואם תצלצלו, תכינו את כרטיס האשראי, ותמתינו לפחות חמש דקות על הקו – הוא גם יענה    אם לא, אז לא נורא. הוא כבר יקבל את כספכם בדואר. אל דאגה
אריה אבנרי
בתפקידו כראש הממשלה זוכה אולמרט לחיפוי גדול יותר מצד מרבית כלי התקשורת    אלה נמנעים מפרסום העבירות שהוא מבצע ונוהגים כלפיו באופן שערורייתי    לכן אין פלא כי אולמרט מינה בממשלתו כמה שרים מנאמניו כדי שישרתו אותו אישית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il