X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כצל'ה
▪  ▪  ▪

צוות כצל'ה הפיק דיסק מתכונים והסברים על בשר, אשר כל ההכנסות ממכירתו יועברו למען המשתתפים בפרויקט קדימה המופעל על-ידי עמותת עזרה, בנתניה.
עלות הדיסק 15 שקל והוא כולל צילום הכנת מתכוני עדות אשר של כל אחד מחברי הצוות וכן הסברים על בשר, סוגי בשר, הטיפול בבשר ועוד. ניתן יהיה לרכוש את הדיסק החל מתאריך 21.3.08 ב"כצל'ה" במסגרת אירוע פורים ולאחריו.
איל כץ, מבעלי כצל'ה אמר "אנו שמחים לתרום את חלקנו לקהילה ומעודדים את כולם להגיע ולרכוש את הדיסק. מטרתנו לאסוף בשלב הראשון תרומה בהיקף של לפחות 20 אלף שקל, אשר תסייע לקבוצת המשתתפים בפרויקט קדימה.
נורית כרמי, רכזת מועדון קדימה של עמותת "עזרה", אמרה "אנו מודים ומברכים על הנכונות של כצל'ה להירתם למען קבוצתנו הכוללת 17 בוגרים בעלי נכויות פיזיות, רובם בעלי שיתוק מוחין. באמצעות הכספים שיאספו נוכל להמשיך להעניק למשתתפים במועדון מסגרת חברתית פעילה במתנ"ס דורה בנתניה הכוללת הסעות מביתם למתנ"ס ובחזרה, ולהוסיף פעילויות חווייתיות ומאתגרות להעשרה".
אודות מועדון קדימה:
מועדון קדימה הינו אחד הפרויקטים של עמותת "עזרה"- איגוד דוברי אנגלית אשר לו 35 פרויקטים למען הקהילה ברחבי הארץ. מטרת הפרויקט הינו לתת מענה חברתי לבוגרים בעלי נכויות פיזיות אשר לא קיימות עבורם מסגרות חברתיות. אחת לשבוע מגיעים 17 בוגרים בגילאי 25-45 בעזרת הסעות הממומנות ע"י העמותה לפעילות חברתית של כשעתיים במתנ"ס דורה בנתניה. חברי הקבוצה מתמידים להגיע באופן קבוע מזה כ-8 שנים למפגש אשר לרובם הינו המפגש היחידי מחוץ לבית. הקבוצה הינה הטרוגנית וחבריה, רובם בעלי שיתוק מוחין, כל אחד עם מוגבלות פיזית אחרת, מתנייעים עם כסאות גלגלים/ הליכונים/ קביים. ייחודה של הקבוצה היא בגיבושה ובתחושת השייכות של החברים והמתנדבים, מה שיוצר דינאמיקה ואנרגיה יוצאת דופן במפגשים השבועיים. כל הפעילות ממומנת על-ידי תרומות.
עמותת "עזרה"- מס' עמותה 580037455 - טלפון: 09-9508371, www.esra.org.il
פרטים על אירוע פורים אשר יתקיים ביום שישי 21.3.08 החל מהשעה 10:30 בבוקר:
כמיטב מסורת האירועים של כצל'ה, החוגגים יכובדו ממגוון מוצרים בלעדיים של כצל'ה אשר יעשו במקום על הגריל. כמו כן יוצעו לטעימות טבעוף, נקניקים ונקניקיות, גפילטעפיש ויחולקו טעימות יין ובירות מנזר בלגיות. האירוע יכלול מופע ג'אגלינג, פינת תחפושות, איפור ומתקני שעשועים לילדים. בנוסף יחולקו הפתעות לילדים כולל פופקורן, נקנקיות ועוד. במסגרת חגיגת פורים תיערך תחרות בישול להורים וילדים נושאת פרסים בחסות Barazzoni - כלים איכותיים מאיטליה, מזרח ומערב וכצל'ה.
כאמור באירוע יחלו בהפצת דיסק המתכונים במחיר סמלי של 15 שקל וכל ההכנסות ממכירתו יועברו למועדון קדימה.
אודות כצל'ה:
כצל'ה, אטליז-מעדנייה עם 17 שנות מצוינות, מספק מוצרים איכותיים, חומרי עזר ויעוץ קולינארי. כצל'ה פועל לאפשר לכל לקוח להגיש את הארוחה הטובה ביותר בביתו לבני משפחתו ולאורחיו. הקונים נהנים מהבשר האיכותי ביותר, מוצרים ייחודיים כולל גם בשר אורגני ומוצרי עוף ללא אנטיביוטיקה, המיוצרים במקום ברמה הגבוהה ביותר על-פי מתכונים של כצל'ה ומהחומרים הטובים ביותר. הקונים מקבלים הדרכה, הסבר וייעוץ מהשפים של המקום לגבי כל הארוחה החל מתפריט וכמויות וכלה במתכונים ומנות מוכנות, הכול בהתאם לתקציב ואופי הארוחה או האירוע. בכצל'ה קשובים לצרכי הקונה ומתאימים את המנות במיוחד לכל לקוח. כצל'ה בהנהלת אייל כץ ורועי פרס, ממוקם במרכז שרונה, כפר סבא, טל' 09.7401091. לפרטים נוספים ניתן לבקר ב: www.ketzale.co.il

תאריך:  18/03/2008   |   עודכן:  18/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il