X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
תספק פיתרונות לתקשורת אלחוטית בקצבים גבוהים עבור חברת התקשורת המובילה באריזונה הודעה מטעם סרגון
▪  ▪  ▪

סרגון נטוורקס (נאסד"ק ותל אביב:(CRNT, ספקית פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות מדווחת היום, כי סלולר 1, ספקית התקשורת האמריקנית הפעילה במדינות אריזונה, ניו-מקסיקו, יוטה וקולורדו, בחרה שוב בפתרונות סרגון לרשת ה-Backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס למתג הראשי). זאת כחלק מהרחבת הרשת למחוז נאבחו ניישן (Navajo Nation), מחוז האינדיאנים הגדול בארה"ב החולש על כ-70,000 קמ"ר. שווי העסקה למעלה ממיליון דולר.
פתרונות סרגון יאפשרו אספקת שירותי מידע וקול גמישים בפס רחב, עבור בסיס המנויים הקיים של סלולר 1. כמו כן, פתרונות FibeAir של סרגון תומכים בהתרחבות הרשת ויאפשרו בעתיד לסלולר 1 לספק שירותי דור שלישי ודור רביעי, באמצעות אותה רשת מיקרוגל, ללא צורך בהחלפת החומרה.
.
באמצעות פתרונות סרגון תספק סלולר 1 למחוז בו עד כה לא הייתה גישה לתקשורות בקצבים גבוהים, מגוון שירותי פס רחב דיגיטאליים כגון: טלפוניה סלולארית, אינטרנט בפס רחב, אחסון מידע, רשתות עסקיות, שירותי חירום, וידאו בזמן אמת, ושירותי אבטחה.
"פתרונות ה-backhaul האלחוטיים של סרגון מאפשרים עבורנו פרישה מהירה, שתביא את הרשת למצב תפעולי בזמן קצר מאוד", אומר ריצ'רד ווטקינס, סמנכ"ל התפעול בסלולר 1. "פתרונות סרגון הנם בעלי יכולות רבות ומגוונות, ויאפשרו לנו לשפר את איכות שירותי התקשורת שאנו מציעים. כמו כן, הם יספקו אינסוף הזדמנויות לצמיחה כלכלית ולהתפתחות חברתית עבור לקוחותינו הפרטיים והעסקיים".
עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון, אומר "בעקבות כניסתם של שירותים ואפליקציות חדשות לעולם הסלולר הדורשות קצבי תקשורת גבוהים, ממקדים ספקי התקשורת את מאמציהם בהגדלת קיבולת הרשת כמענה לדרישת הלקוחות לפס רחב".
פלטי מוסיף, כי "אנו שמחים להרחיב את הקשר עם סלולר 1, ומצפים להמשך העבודה המשותפת במתן מענה לצרכי הרשת האלחוטית שלה בהווה ובעתיד ".
סרגון נטוורקס, הינה ספקית בינלאומית של פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות. לסרגון נטוורקס 17 משרדי מכירות בעולם, בין לקוחותיה 150 מפעילי תקשורת בעולם הפרושים על פני כ-100 מדינות. כמו כן, מותקנים פתרונות החברה במאות רשתות תקשורת פרטיות. בין לקוחותיה נמנים: בזק, נוקיה, AT&T, Mobitel, KPN, סלקום, Belgacom ו- Telcel. מטה החברה בתל אביב והיא מעסיקה כ-300 עובדים.

לאתר החברה
תאריך:  20/03/2008   |   עודכן:  20/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il