X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
SAMSUNG משיקה מסגרת דיגטלית בעלת רשת WiFi הודעה מטעם חיון הפצה
▪  ▪  ▪

אחרי שהודפסו ונכרכו התמונות באלבום, מגיע השלב הבא - מסגרת דיגיטלית אליה ניתן לטעון עשרות רבות של תמונות, חוויות וזיכרונות. קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG בישראל, מתחילה לשווק את המסגרת הדיגיטאלית של SAMSUNG, המאפשרת לטעון תמונות שונות ומגוונות יחד עם קבצי מוזיקה תואמים ואף סרטונים קצרים. בשלב זה משיקה החברה שני דגמים - SPF-83V/H בגודל 8” ו-SPF-72V/H בגודל 7”. בדגם SPF-83V/H, מתאפשרת אף הטענה מחודשת של תמונות באמצעות תקשורת WiFi.
המסגרת הדיגיטאלית תומכת במספר סוגים של כרטיסי זיכרון בהם XD, MS, MMC, SD ובדגם SPF-83V/H אף כרטיס זיכרון מסוג CF. לאחר חיבור כרטיס הזיכרון אין צורך בפעולה נוספת, הצגת התמונות מתבצעת באופן אוטומטי מהכרטיס. למסגרת הדיגיטאלית אופציית חיבור למחשב בעזרת USB דבר ההופך אותה למיני מוניטור המשמש גם כמיני נגן סרטים (בשימוש פשוט בתוכנות ה-Windows Photo Gallery ו-Windows Media Player), קונסולת מוזיקה, תצוגת רשת, מסנג'ר או אמצעי להצגת מצגות. המסגרת הדיגיטלית מתחברת לנגני MP3 או PMP ליציאת ה-USB. למסגרת זיכרון פלאש פנימי של עד 128MB בהתאם לדגם הנרכש.
המסגרת מגיעה עם מנגנון ציר כדורי חדיש, הבנוי מכדור אלסטי להשגת צפייה טבעית, תנועה חופשית ומתקן לתליה על הקיר. העיצוב מלוטש, בצבע לבן עם כיסוי שקוף, פינות מעוגלות ומנעול קנסינגטון למניעת גניבות. מחיר מומלץ לצרכן - 890 ש"ח כולל מע"מ, עם אחריות ושירות לשלוש שנים ע"י קבוצת חיון.
סמנכ"ל שיווק בחיון הפצה, ארמו דריהם: "גאדג'טים נועדו להעשיר ולשפר את איכות חיינו. המסגרת הדיגיטלית עושה בדיוק את זה. יכולות התקשורת המגוונות יחד עם תכונות טעינת המוזיקה, הסרטים והמצגות הופכים את המסגרת הדיגיטלית לפתרון מושלם עבור מי ששולחן העבודה שלהם עמוס תמונות ומזכרות".
קבוצת חיון
קבוצת חיון (1970), הכוללת 3 חברות בנות (חיון מחשבים, חיון הפצה וחיון טלקום), מתמחה בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב ותקשורת. חיון הפצה (1996) ממקדת את פעילותה בהפצת מוצרי מיחשוב, תוכנה ותקשורת לערוץ המשווקים ולרשתות השיווק. חיון הפצה רכשה בעבר את החברות "כור תקשורת ישראטל" ו"מ.ל.ל סופט אפיקי שיווק", דבר שיחד עם קבלת נציגויות רשמיות בתחום, הפך אותה לחברת ההפצה המובילה בתחומה.
כיום מייצגת חיון את החברות Intel, SAMSUNG (מסכים ו-ODD), מיקרוסופט, בבילון, אלקטל ו-Microtek. בנוסף, משווקת החברה את מותג המחשבים Champion, מחשב נייח "כחול לבן", המבוסס אינטל, סמסונג ומיקרוסופט. מותג זה מחזיק בתו תקן מת"י ואישור מיקרוסופט בהתאם לעמידה בסטנדרט WHQL. בין לקוחות הקבוצה משרדי ממשלה, מוסדות להשכלה גבוהה, בנקים, תעשיה ביטחונית ואזרחית, צה"ל, רשויות מקומיות, רשתות שיווק ואלפי לקוחות מהמגזר העסקי והפרטי. הנהלת קבוצת חיון ממוקמת בנתניה והיא מעסיקה בישראל כ-100 עובדים.

אתר החברה
תאריך:  20/03/2008   |   עודכן:  20/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נירית וייס
- הודעה מטעם רד תקשורת מחשבים
מיכל זילבר
- הודעה מטעם חברת מוביילאקסס
אביטל זלמנוביץ
- הודעה מטעם נרות קסל
אביטל זלמנוביץ
עיצוב שולחן לפסח 2008 ע"פ חברת 'נעמן'    הודעה מטעם החברה
יעל תאנה-ספריר
- הודעה מטעם ערוץ הילדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il