זו שנה שנייה שמפעל הפיס בוחר לעלות לקראת פורים בקמפיין מסכות באמצעות הגלויה של שלי. היקף הקמפיין השנה נאמד בכ-35,000$, ובמסגרתו עיצבה הגלויה של שלי 4 מסכות שונות על-פי התבנית הידועה של מסכת הזוכה בלוטו. במהלך הימים הקרובים יופצו ארבעת המסכות בכ-800 מתקני הגלויה של שלי המוצבים במקומות בילוי ופנאי ברחבי הארץ.
לדברי שי לירז, מנהל מותג הלוטו: "הגלויה של שלי מהווה עבורנו פלטפורמה לפנייה אישית ונגיעה איכותית בקהל צעיר, באמצעות מדיית הגלויות מצליח הלוטו לשמור ולחזק את הקשר עם הקהל. מעבר לפרסום, מדובר במערכת יחסים ארוכת שנים בה הלוטו מבטיח להפתיע ולהעלות חיוך בכל פעם מחדש. המסכות ממחישות את חווית הזכייה בצורה היתולית, הן מבטיחות התעסקות של הקהל במותג ונשמרות לאורך זמן. העיצוב הייחודי והמוקפד של מסכות הלוטו הופך אותן למוצר "פורימי" נחשק שיחולק בחינם לקהל הבליינים כשי ממפעל הפיס לכבוד החג."
הגלויה של שלי הוקמה לפני כ - 13 שנים על-ידי שלי רוקח. החברה מתמחה בפרסום וקידום מכירות חווייתי ב-800 מוקדי פנאי ובילוי באמצעות גלויות. מדיית הגלויות, שהפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתרבות הבילוי והפנאי בישראל, משמשת עבור קהל הבליינים כבמה המעדכנת ומביאה את הטרנדים והמגמות האחרונות בכל תחומי החיים. הקהל שמבלה בבתי קפה, במסעדות ובברים, מכיר את הגלויות ומגיע אל המתקנים כדי להתעדכן בקמפיינים חדשים בציפייה להפתעות ולהתייחסויות מקוריות לחגים ואירועים אחרים העומדים על סדר היום, לרגל פורים תמתין עבורו תחפושת המיליונר. עם לקוחות החברה נמנים: ישראכרט, תנובה, UMI, דיפלומט, מפעל הפיס, בנק לאומי, גלוברנדס, ביו פט יבואנית נוטרו צ'ויס, עיריית תל אביב, בזק, האגודה למלחמה בסרטן, נייקי , פלאפון, אתר REST, מוזיאון ישראל ירושלים, מכון גתה ועוד.