המועצה הישראלית לצרכנות משיקה היום (יום ב') 17.3.08 אתר אינטרנט חדש ובו מידע רב לצרכנים. האתר הוקם במטרה להבהיר לצרכנים את זכויותיהם, ואת הדרכים לפעול במידה ולא כובדו.
האתר החדש מאופיין בעיצוב חדשני וייחודי. הממשק ידידותי למשתמש וגישה רחבה למידע הנוגע לצרכנות בכלל, ופעילות המועצה בפרט.
בין התכנים שניתן למצוא באתר - הודעות לעיתונות של המועצה לצרכנות, ניתוח של סוגיות צרכנית, שאלות ותשובות בנושאים שונים, עצות שימושיות, חוקים צרכניים, פסקי דין ותקנות, מדריך הגשת תביעות קטנות, מאמרים וסקרים, וכמובן, טופס תלונות מקוון המאפשר משלוח קל ונוח של תלונות למועצה.
מדור מעניין במיוחד באתר - גלריית סרטי הדרכה צרכניים שהופקו במיוחד לאתר. ארבעה סרטי הדרכה עלילתיים המציגים סיטואציות צרכניות מוכרות, ואת הדרך המומלצת לטיפול ע"י המועצה הישראלית לצרכנות.
אתר המועצה הישראלית לצרכנות פותח על-ידי חברת
פיונט טכנולגיות בהתבסס על מערכת ניהול התוכן Site Vision - ממובילות מערכות התוכן הקיימות במערכות מידע בסביבת אינטרנט.
תהליך המיתוג והעיצוב לרבות האסטרטגיה פותחו בשיתוף
סדנא שהיא חטיבת המיתוג של פיונט טכנולוגיה, תוך שימת דגש על הגשת תוכן בצורה ידידותית לגולש מצד אחד והתאמה לתקני נגישות מצד שני.
בבניית האתר הושמה תשומת לב רבה לנוחות הגולש, ולדרך הפשוטה והיעילה ביותר עבורו למציאת החומר לו הוא זקוק. המידע ידידותי וקל להבנה, הדגש הוא על שפה פשוטה עד כמה שניתן, במטרה שכל גולש יוכל להבין את זכויותיו ולפעול למימושן.
השקת האתר נערכה במעמד מנכ"ל משרד התמ"ת מר גבריאל מימון .
מנכ"ל המועצה לצרכנות אומר כי "מסקר שערכה המועצה עולה כי הציבור אינו מודע לזכויותיו הצרכניות. עלינו לספק לו את המידע ואת הכלים להתמודד מול עוסקים ונותני שירות שלא מכבדים את זכויותיו. אתר האינטרנט של המועצה נועד בין השאר למטרה זו."