לי קופר - מותג הג'ינס המוביל בישראל והחברה הקובעת את הטרנד בתחום הג'ינס, מכריזה לראשונה על מותו של טרנד הסקיני ג'ינס, אשר לפי כל הנתונים איבד מחדשנותו ופינה את מקומו לגזרות אחרות.
חברת "קונספט שיווק" המשווקת את מותג הג'ינס הבריטי "לי קופר" יוצאת בקמפיין רחב היקף לקולקציית קיץ 2008, בעלות של כ-2 מיליון דולר, בשלטי חוצות, שילוט בתחנות רכבת, טלוויזיה, קטלוג, אינטרנט, נקודות מכירה ומודעות בעיתונות היומית ובמגזינים באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגילבי.
עינת יונגר, מנהלת שיווק "לי קופר": " אם בתקופה האחרונה, נשים היו צריכות ללבוש סקיני ג'ינס על-מנת להיחשב לטרנדיות ומבינות באופנה, היום ניתן למצוא מגוון גזרות אחרות אשר נחשבות ליותר חדשניות ואופנתיות. ג'ינס הסקיני הופך מג'ינס שכולם לובשים (כי הם חייבים) לגי'נס "נישה" - שרק מי שמתאים לו ואוהב לובש. ברחבי העולם טרנד הסקיני עבר מהעולם וניתן לראות אותו רק על מי שהוא מחמיא, בכל העולם הטרנד הוא מאוד פשוט, תלבשי את מה שמתאים לך ואל תראי קורבן אופנה. בלי קופר החלטנו ליישר קו עם המובילים בעולם ולהציע לכל אחד ואחת את מה שעושה לו טוב ".
הקמפיין מציג את דגמי הג'ינס החדשים של הקולקציה, בראשם הבויפרנד, הבליץ' והניאון ג'ינס. עוד ניתן לראות: גזרות ישרות, מתרחבות, סן טרופז, קרעים וכדומה.
הסלוגן שנבחר לקמפיין: "THE SKINNY IS DEAD. MEET THE NEW JEANS".
הקמפיין כולל סרטי טלוויזיה בערוץ 2, 10, 24, 9 אינטרנט, קטלוג ב 200,000 עותקים, שלטי חוצות, שילוט תחנות רכבת, נקודות מכירה, הפקות אופנה ומודעות בעיתונות היומית ובמגזינים נחשבים. המסר החזק נתמך בקונספט ויזואלי ייחודי הלקוח מז'אנר קולנועי ידוע. בקמפיין משתתפים הדוגמנים הבינלאומיים ג'נה קריכל וג'ייסון קריימר.
קרדיטים:
משרד פרסום: פוגל אוגלבי
מנהל קריאייטיב: גיא גורן
ארט דיירקטור: תומר זכאי
קופירייטר: תומר אברמוביץ
סמנכ"ל מח' אסטרטגיה: שרון ישראלי
סופרוויזרית: ארבל שרייבמן
תקציבאית: רוני זיו
מנהלת מח' הפקה: איריס ישראלי
מפיקת משרד: רווית בוקובזה
חברת הפקה: אוג
במאי: ליאור הר-לב
צילומי קטלוג: שי יחזקאל
צילומי שילוט חוצות: יריב פיין וגיא כושי