לראשונה קוסמופארם נכנסת לתחום מוצרי הגברים ומשיקה את המותג CREMA MEN בהשקעה של 10 מיליון שקל ותעלה בקמפיין, בכיכובו של קארלוס, לשני מוצרים חלוציים מסדרת CREMA MEN:
ג'ל גילוח וקצף גילוח בהיקף של 2 מיליון שקל.
"מהיום, בפעולה אחת, אתה גם מגלח וגם מטפח.."
קוסמופארם, יצרנית סדרת מוצרי הטיפוח והטואלטיקה Crema, מרחיבה את המותג Crema ומשיקה סדרת מוצרים חדשה לגבר תחת השם - Crema Men ויוצאת עם שני מוצרים חדשים: ג'ל גילוח וקצף גילוח.
קמפיין ההשקה לסדרת Crema Men יעלה תחת הסיסמא: Crema men - Looking good באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב ויכלול תשדירים בטלוויזיה, מודעות בעיתונים ופעילויות קד"מ בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון שקל.
לדברי יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם "כחלק מהאסטרטגיה של החברה לפנות לקהלי יעד נוספים, אנו גאים להשיק את המוצרים החדשים לגבר תחת המותג Crema Men." לדבריו, "הקמפיין החדש ממשיך לייצג את ערכי המותג המוכרים והאהובים של קרמה: בינלאומיות, איכותיות, נגישות וחדשנות".
סיפור הקמפיין
בסרטון הקמפיין רואים את קארלוס, הפרזנטור החדש שנבחר להוביל את Crema Men עומד מול המראה, מחזיק את ג'ל הגילוח ואומר: "הם אומרים שגברים לא יכולים לעשות שני דברים במקביל, אז עכשיו תראו..." ומתחיל למרוח על פניו את ג'ל הגילוח ולהתגלח כאשר הקריין ברקע אומר: "מהיום, בפעולה אחת, אתה גם מגלח וגם מטפח. ג'ל הגילוח החדשני של "קרמה מן" מכיל ויטמין E המגן על עור הפנים, מטפח אותו וגם מעניק לך גילוח חלק ומושלם". הסרטון מסתיים במראה של קרלוס לבוש בחליפה ומציץ במראה לפני שיוצא מהבית.
הסרטון מעביר את המסר כי גברים מחפשים פתרונות פשוטים והג'ל לגילוח של "קרמה מן" עונה על הצורך - גם גילוח וגם טיפוח- במקביל.
קרדיטים
מנהל קריאייטיב: אדם בני ארט דיירקטור: עמי רז קופי: רונן לוין מפיקת משרד: דנה קארו זינגר סופרוויזרית: תמי בכר תקציבאית: ריבי פלד פלנרית: לי-פז אספיר יחסי ציבור: יורו קומיוניקיישן. חברת הפקה: טלעד במאי: גיל לבנברג
קוסמופארם
חברת קוסמופארם מייצרת ומשווקת מוצרי טואלטיקה איכותיים ובהם Crema ,אורביטול, כיף, כיף לילדים "בוב ספוג" וסדרת מוצרי רחצה לתינוק "בייבי כיף". מוצרי החברה משווקים בכל נקודות המכירה בישראל. כל מוצרי חברת קוסמופארם
לא נוסו על בעלי חיים.