X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מאוזנר
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

קולקציית אביב קיץ של רשת מאוזנר מציעה פריטים ייחודיים המעוצבים בקפידה. בקולקציה פריטים המתאימים ליום יום, לפגישות עסקים, לערב ולאירועים מיוחדים. גם העונה, הושם דגש רב על הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל: אמרות הבד, פתחי השרוול, הכפתורים, הרקמות וכמובן- הגזרות והבדים.
רשת מאוזנר, שהוקמה מתוך רצון לתת מענה יוקרתי וייחודי לאשה הבשלה שמחפשת לעצמה בגד שיהיה אופנתי ועם זאת ישדר יוקרה ויחמיא לגופה, מתהדרת העונה בפריטים רבים המיוצרים במהדורה מוגבלת.
קולקציית אביב/קיץ 2008 מתחלקת למספר קבוצות ראשיות:
1Casual .
2. Dress for success
3. Dress for the evening
4. דגמי באמירה אישית -"Individual Touch"
Casual:
קולקציית הקז'ואל של מאוזנר מתאימה למעשה לכל אאוטפיט במהלך היום. ניתן למצוא בה חולצות טי- שירט, חולצות ארוגות, ז'קטים, מכנסיים, חצאיות ושמלות. כל הפריטים מעוצבים בדיוק ובייחודיות המאפיינים את אופנת מאוזנר. גם בפריטים המיועדים ליום יום, הושם דגש רב על הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל: הגימורים, ההדפסים, הרקמות והאביזרים הנלווים- כולם נבחרו בקפידה והונחו על גבי הבגד כמעשה אמנות.
• חליפות ספורטיביות
החליפות הספורטיביות עשויות מבדי דריל באריגות שונות כגון אריגת פס סיכה, מרקם חלק, צבעוני, מודפס, מוטבע ורקום ובמגוון טקסטורות מעניינות המקנות לחליפה מראה טרנדי ושונה מהמקובל. בחירת הבדים ורכישתם, נעשית תוך הקפדה על כמויות ייצור קטנות ( ("LIMITED EDITION". לאחר התפירה, עוברים כל הבגדים תהליכי כביסה וריכוך מיוחדים, המקנים את המראה הרצוי בלוויית מגע נעים ומלטף. אבזור החליפות - כפתורים, רוכסנים וניטים, הינו מרכיב חשוב ביצירת המראה האופנתי המועדף. החליפות מגיעות בגזרה קלאסית בתוספת איבזור עדכני ובגזרה חתוכה בשילוב בדים מפוספסים וגזרות בכיוונים שונים, תיפורים עליונים מודגשים ואבזור אופנתי.
מכנסי החליפות מגיעים באורכים שונים לבחירת הלקוחה: מכנס באורך אורך מלא- להופעה מחייבת או מכנס באורך 7/8 לימי הקיץ החמים או לחופשה.
לחליפות הותאמו בין היתר, גופיות בייסיק בשילוב תחרה בגוונים שונים , חולצות טי-שירט חלקות ומודפסות וכן חולצות משובצות ליצירת מראה שלם.
גם הז'קטים מגיעים במגוון גזרות - מגזרה קלאסית ועד לגזרת חיתוכים מבד מפוספס בשילוב שיפון המקנות הופעה רעננה ומחמיאה. לכל הז'קטים ניתן לשלב חלק תחתון תואם מכנס/חצאית , לקבלת מראה שלם.
העונה הוכנסה טכניקת Laser - cut "" החדשנית אף לגימורי הז'קטים בלווי סרטי ריפס .
חליפות ספורטיביות מבדי פשתן - חליפות הפשתן מאופיינות בצבעוניות עונתית אותם ניתן לשלב עם גופיות בייסיק בגוונים אחידים תואמים או חולצות טי-שירט בסיסיות. הבדים הינם ייחודיים ונרכשים בכמות מצומצמת. צבעוניות הפשתן נותנת מענה אופנתי לחליפה ספורטיבית ואפשרות שילוב מגוונות. בדי הפשתן מגיעים בהדפס גיאומטרי, הדפס צבעוני העונה על נטיות הקיץ הנוכחי, והדפסי פרחים צבעוניים.
מחירים:
• מכנסי ג'ינס - בדי הג'ינס שנבחרו לעונה משופעים בטקסטורות מעניינות , ומיוצרים באריגה מיוחדת הכוללת פסי סיכה דקים ופסי סיכה רחבים יותר בצבעוניות מגוונת וכן בצבעי בסיס של כחול ושחור. הכביסות ושטיפות הריכוך מקנות למכנס מגע רך ונוח ללבישה. אורכי המכנס נעים בין אורך מלא לאורך קרסול. אבזור המכנסיים אופנתי ועדכני ומעניק למכנס טאץ' עכשווי. התיפורים העליונים מדגישים את החתכים במכנס ורקמת תכים מעטרת את המכנס בחלקו הקדמי והאחורי.
מחירים:
• חצאיות פשתן - מאחר והפשתן הינו חומר גלם טבעי ונושם, הוא מתאים ביותר לאקלים החם שלנו. החצאיות מגיעת בגזרות א-סימטריות עכשוויות, בנויות מחיתוכים לא שגרתיים, ובאורכים שונים -אורך ברך ואורך 7/8, בכדי לענות על מגוון דרישות הלקוחות.
חולצות
חולצות מכופתרות
קשת הגזרות, הבדים והצבעים של החולצות המכופתרות הינה נרחבת ביותר , ונותנת אפשרויות התאמה רבות ומענה לצרכים שונים של הלקוחות. החולצות עשויות בדי כותנה עם לייקרה, בדי וואל ( 100% כותנה) קלילים, בדי שיפון , בדי משי, בדי סאטן, בדים באריגת פסי סיכה עדינים, בדים רקומים, בדי כותנה עם אפליקציה ,בדי כותנה מודפסים , בדי משבצות רקומים ובדי כותנה בטכניקת גימור של מגע משי.
בדי המשבצת, הבדים החלקים והמודפסים , באים כפריט נלווה בגזרות עדכניות לקולקציית החליפות הספורטיביות.
חולצות שיפון- מבוטנות ןמקנות מראה ספורטיבי ואלגנטי כאחד. קיימות חולצות שיפון חלקות וחולצות שיפון בגימור אטום המעוטרות ברקמת סרטים המתאימות לכל שעות היום.
מחירים:
חולצות משי - חולצות בגזרת עטלף המשמשת כעליונית אלגנטית.
חולצת סאטן וגופיה - משמשת ללבישה מתחת לחליפה או בשילוב ג'ינס למראה עכשווי. השרוולים והכתפיים קבלו דגש מיוחד העונה. הגזרות עשירות, בעלות קפלים וחפתים רחבים מעוטרים בסרטי קטיפה.
T-SHIRT - רוב חולצות הטי-שירט עשויות מבד ה"סימפוניה" - שילוב של ויסקוזה ולייקרה. החולצות מגיעות בגזרות בייסיק, גזרות עכשוויות , עם שרוולים ואזור כתפיים מודגש, חולצות רגלן עם גימור אפרט ספורטיבי. דגמים חלקים, מעוטרים בהדפסים מרהיבים, פסי סיכה בצבעי קיץ של כחול ואדום, וכחול ובז', צורות גיאומטריות, ורקמות אבנים.
שילוב החומרים המאפיין את הקיץ, נוכח גם בטי-שירט. החולצות באות בשילוב של סאטן עם סימפוניה חלקה, או סאטן עם סימפוניה מודפסת בלווי תחרה למראה לנז'רי, סימפוניה עם רזיל למראה שקוף אטום. השרוולים משולבים עם פליסה מבד שיפון. החולצות עשויות במראה שכבות - גופיה ומעליה חולצת טי או חולצת טי במראה עליונית עם גופית תחרה מתחתיה. עירוב החומרים בחולצות הטי, מאפשר שילובן בכל הקולקציה.
חולצות טי משולבות - חולצות אלו מורכבות מאריג -כותנה לייקרה וסריג מהרכב זהה. הצבעים הינם טונאליים (צבע האריג תואם לצבע הסריג). החולצות בעלות מוטיבים אופנתיים - רקמת אבנים, רכיסת תיקתקים וחפתים מאריג המודגשים על-ידי כפתור.
גופיות- חומר הגלם לעיצוב הגופיות הינו בד טריקו רך וגמיש - המורכב מכותנה עם לייקרה. הגופיות משמשות כחלק תחתון קליל ונוח מתחת לחליפות. בליין הגופיות ניתן למצוא גופיית בייסיק בשילוב תחרה, גופיית סאטן וגופייה עם כתפיות מעוטרות באבנים.
מחירים:
• שמלות- שמלות סריג עשויות מבד סריג גמיש, נוח וקל בצבע שחור.
שמלות הסריג הינן בגד הולם לכל שעות היום. חלקן בעלות עיטור של סרט סאטן וסיכה המקנה מראה אלגנטי. אורך השמלות נע בין אורך ברך לאורך קרסול. וניתן למצוא שמלות בעלות שרוולים ושמלות ללא שרוולים. השמלות בשילוב עליונית מעניקים הופעה מעודכנת לשעות הערב.
Dress for Succes:
לכל אשת עסקים יש פריטים במלתחה שלה שיהלמו את המעמד בו היא נמצאת וישרתו אותה נאמנה בפגישות עבודה.
הפריטים צריכים להיות נוחים, איכותיים ואופנתיים ועם זאת לשדר יוקרה ואלגנטיות ללא פשרות.
קולקציית העסקים של מאוזנר מציעה ליין שלם של פריטים לאשת העסקים: ז'קטים, מכנסיים, חצאיות, חולצות לבנות, עליוניות וסריגים.
כל הפריטים מעוצבים בקפידה ומשווים מראה נינוח, חזק, אלגנטי ויוקרתי.
חליפות קלאסיות
החליפות היוו מאז ומתמיד את ספינת הדגל של חברת "מאוזנר". החליפות מתאפיינות בגזרה נוחה ומחמיאה, בבדי אל-קמט מאיכות מצוינת ובהקפדה בלתי מתפשרת על איכות התפירה והגימור.
החליפות הקלאסיות מיוצרות מבדים רכים ונשפכים השומרים על הופעה מוקפדת גם לאחר ישיבה ממושכת. הצבעוניות שקטה ואלגנטית. מרקם הבדים נעים למגע ומקרין יוקרה. טקסטורות עדינות של אריגה, שילוב אריגת פסי סיכה דקיקים, ודוגמת משבצת "פפיטה" מעודנת, מקנים ללובשת הופעה מכובדת ומרשימה. אבזור החליפות מוקפד וכולל שישה כפתורים בצבע תואם לבד החליפה המעטרים את מפתח השרוול. כפתרת הז'קט אף היא עשויה בצבע תואם. הפריטים הנלווים לחליפות הינם גופיות מבד סאטן מעוטרות בכתפיות משובצות אבנים וגופיות סאטן בתוספת תחרה.
מכנסיים
גזרות המכנסיים הקנו ל"מאוזנר" קהל קונות נאמן. הגזרות מותאמות לגוף הנשי , ואינן נגררות אחר "שיגעון אופנתי" זה או אחר. הגזרות עדכניות , אך ללא הגזמה מיותרת. התפירה המוקפדת ,הגימור האיכותי, והבדים הקלאסיים, מקנים למכנס אורך חיים של יותר מעונה אחת.
מכנס ברמודה- מכנס הברמודה הקלאסי נפקד מהקולקציה מזה שנים רבות. בעקבות הדרישה למכנס קצר יותר העונה, מכנס הברמודה מהווה את התשובה המתאימה עבור נשות "מאוזנר".
חולצות
חטיבת חולצות לבנות - החולצות הלבנות הינן נושא שקבל תשומת לב מיוחדת בקולקציה נוכחית. הדבר בא לידי ביטוי במגוון נרחב של גזרות, תוך שימוש בבדי כותנה וואל קלילים וגמישים, המותאמים לאקלים החם שלנו. הבדים ששימשו לבניית הקולקציה של החולצות הלבנות מעוטרים ברקמות ואפליקציות במרקמים שונים. על החולצות עצמן ישנן רקמות במגוון נרחב: רקמת תחרה, רקמת רשת , רקמת אבנים ורקמת תכים מודגשים. השרוולים מהווים העונה טרנד בפני עצמו- הם תפוחים, בנויים עם קפלים, כיווצים וגזרות א- סימטריות חדשניות. דגש מיוחד קבלו גם מפתחי הצוואר והם עשויים מקפלים, כיווצים ותפוחים כחיקוי לבגדי האצולה הויקטוריאנית. ה-"SMOCKING" - המעטר את החולצות, הינו פרשנות עכשווית לצורת הכיווץ שהייתה נפוצה טרם המצאת הסיב האלסטי (לייקרה). הקפלים בקדמת החולצה, אף הם ביטוי חדשני לבגדי האצולה האירופית.
חולצות משולבות- שילוב החומרים הנפוץ בעונת הקיץ, לא פסח אף על החולצות הלבנות. הן מתאפיינות בשילוב חומרים "נושמים" - כותנה לייקרה בסריג ואריג. כמו כן, ישנו השילוב שבין אטום לשקוף - כותנה לייקרה בשילוב שרוולים מרזיל (בד רשת עדין ושקוף). החולצות המשולבות מתאימות למכנס אלגנטי (למראה מוקפד) ולמכנס ג'ינס (למראה נינוח).
מחירים:
חצאיות
החצאית הקלאסית מהווה העונה תחליף אופנתי למכנסיים שהיו הקו השולט ב"מאוזנר". החצאיות מגיעות בגזרה מתרחבת, ישרה, באורך ברך ובאורך קרסול.
מחירים:
סריגים
העונה התווספה לקולקציה עליונית בסריגה חדישה ואוורירית. גזרת העליונית מתאימה לכל מבנה גוף וגזרה. העליונית הנוספת בנויה מ שתי שרוולונים וניתנת ללבישה במספר צורות. היא מגיעה בגוון של זהב אטום, שחור וירקרק. העליוניות מהוות תשובה ללקוחות המחפשות פריט הולם לשמלה חשופה או ללבישה מעל גופיות.
Dress for the Evening:
לבוש ערב מאופיין, בדך כלל, במראה דומיננטי יותר.
מאוזנר מציגה ליין שלם של בגדי ערב המתאימים לכל אירוע- החל מיציאה לתאטרון, לאופרה או לפגשיה בערב ועד פריטים לאירועים חגיגיים או מיוחדים- חליפות, שמלות, עליוניות ומכנסיים.
בין הפריטים בולטים במיוחד פריטים שעוצבו מתוך מחשבה על אם הכלה שמחפשת לה בגד שיהיה יוקרתי, קלאבי ואופנתי ועם זאת יחמיא לגופה ויהלום את מעמדה ואת האירוע.
טווח מחירים:
חליפות
החליפות מתאפיינות בגזרה נוחה ומחמיאה , בבדים מאיכות מצוינת, ומהקפדה על תפירה ללא פשרות. כמצופה מחליפת ערב, הגזרה הינה קלאסית בקווים נקיים, עם קריצה למודרנה. תוספת סרט סאטן למראה מהודר ועדכני, או חתכים למראה חדשני יותר.
ייחודי ל"מאוזנר" - אפשרות שילוב של חליפת חצאית וז'קט או חליפת שלושה חלקים : מכנס חצאית וז'קט.
החצאית של קיץ 2008 , מהווה תחליף למכנסיים הקלאסיות שהיו הפריט השולט ב"מאוזנר" בעונות הקודמות.
מחירים:
חליפות ערב - עשויות מבדי טאפט חלקים ורקומים. בדי הטאפט מאפשרים את הדגשת החידוש שבגזרות קיץ 2008.
מחירים:
חצאיות
חצאיות טאפט- חצאית מבד טאפט , בגזרה תפוחה בלווית חגורה. החצאית מגיעה באורך ברך ובאורך 7/8. לחצאית ניתן להתאים ז'קט שלמראה ערב מרשים.
ז'קטים לערב
הבדים המשמשים לדגמי הערב הינם סאטן חלק, סאטן מודפס, טאפט חלק בטקסטורות שונות וטאפט רקום. שילוב החומרים רווח גם בעיצוב הז'קטים האלגנטיים. גזרות מפתח הצוואר והשרוולים מעודכנות לקיץ 2008.
לז'קטים נתפרו חצאיות ומכנסיים שהשילוב ביניהם מהווה חליפה הולמת לכל אירוע חגיגי.
מכנס אלגנטי
המכנסיים הן בנפרד או כחלק של חליפה. במגוון גזרות וצבעי בדים. מכנס ייחודי הינו מכנס השיפון שנותן מענה אופנתי לשעות הערב ונלבש בצירוף עליונית או ז'קט.
עליוניות
העליוניות מהבדים הארוגים מגיעות בבדים שקופים למחצה שהינם צו השעה, בדים רקומים, בדים עם אפליקציות רקומות, בדים עם אפליקציות "LASER CUT" ועירוב חומרים. מכייון שהעליונית הינה פריט רב תכליתי, הנותנת מענה לשעות הערב מעל מכנסיים קלאסיות או מעל חצאית, הצבעוניות שנבחרה תואמת : שחור לבן או שחור אוף-וייט למראה אלגנטי.
מחירים:
שמלות
קו חדש בחברת "מאוזנר" - שמלות ערב מיוחדות המוצגות בסניף שברחוב דיזנגוף בלבד.
דגמים באמירה אישית - "Individual touch":
העונה החלה חברת "מאוזנר" לעצב דגמים הנותנים ללקוחה אפשרות לאמירה אישית הייחודית לה ומעניקים הופעה מתוחכמת ושונה מהמקובל.
הדבר בא לדי ביטוי בחצאיות בלון תפוחות, חצאית מכנס עם תיפורים עליונים, חצאיות באורכים שונים וגזרות א-סימטריות, שמלות רפויות בעלות כיסים מודגשים ונפוחים, חצאית מכנס באורך 7/8 , צאוורונים מודגשים ונפוחים, חפתים מעוצבים, שמלות פשתן בגזירה אלכסונית ושמלות נינוחות בגזרות חתוכות עם תיפורים מודגשים. תיפורים עליונים מיוחדים, תפרי זיג-זג, פלטלוק עליון, ואיבזור המיוחד לכל הקולקציה.
טרנינג מסוגנן - חליפת הטרנינג מתאימה להופעה נינוחה ובלתי מחייבת.
המכנס והז'קט עשויים מבד ויסקוזה בצבע שחור, נעים למגע , בתוספת סרט פאייטים עדין.
ליין הדגמים באמירה אישית מתאים לכל מי שמחפשת פריט ייחודי ושונה. בגד שיבלוט בתוך ההמון וידגיש את היתרונות שלה. לכל בגד בקולקציה אמירה משלו וכל אישה יכולה לבחור פריט שמתאים רק לה..שמלות, חצאיות, חצאיות מכנס ואפילו טרנינג מסוגנן.
להשיג ב-12 הסניפים של רשת מאוזנר ברחבי הארץ.
חברת מאוזנר הוקמה בשנת 1975 ומנוהלת על-ידי יהושע ורבקה מאוזנר. הרשת מונה 12 סניפים והינה מהחברות הותיקות בשוק אופנת הנשים בישראל ומצטיינת בעיצוב האלגנטי, בבדים איכותיים ואביזרים. הקפדה על פרטים ומעל הכל שירות הלקוחות.

תאריך:  07/04/2008   |   עודכן:  07/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il