קניון הזהב בראשל"צ יוצא בקמפיין לשדרת הילדים, בעלות של כ- 800,000 ש"ח.
סיסמת הקמפיין: שדרת הילדים בקניון הזהב - עולם שלם של שופינג לילדים.
את הקמפיין מלווה דמותו של גולדי (דמות מצויירת שהינה הפרזנטורית של שדרת הילדים). בקמפיין רואים את גולדי מבקש מאמא שלו לקנות לו - צעצועים, ספרים, בגדים ונעליים, והאם מציירת עליו את בקשותיו (מבוסס על מר קו). גולדי מבקר בחנויות סטימצקי ילדים, בלו בירד קידס, טירת הצעצועים ומרקו קידס, בסופו של הקמפיין גולדי מגלה שרק בקניון הזהב יש שדרת ילדים בה יש עולם שלם של שופינג לילדים.
שדרת הילדים הינה השדרה הראשונה בישראל המציעה חוויית קניה ובילוי שלמה להורים וילדים, זאת דרך חנויות ייחודיות, מתחמי הפעלה ואירועים חווייתיים.
הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו- 10, בעיתונות ארצית ומקומית.
הקמפיין יוצא באמצעות משרד הפרסום לין & לין, סופרוויזר: אורי לין, תקציבאית : אביבה באנר.