X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הדיה
▪  ▪  ▪

"הדיה" יוצאת בקמפיין בנקודות מכירה במהלך חודש מרץ, עבור מסקרה חדשה לריסים שחורים ומבריקים יותר של חברת לוריאל. הקמפיין הינו חלק מיישום השקה ארצית של המסקרה החדשה מבית לוריאל פריז. הקמפיין יושק בהשקעה של 15,000$ ויופיע בנקודות המכירה בפריסה ארצית בצורת שערים, שילוטי תקרה, קאפות מעל מחלקת דרמו ומיתוג חלונות ראווה.
הקמפיין כאמור מופיע ברשתות הפארם בפריסה ארצית במהלך חודש מרץ.
מטרת הקמפיין: ליצור בידול וחיבור בנקודת המכירה לקמפיין הכולל של המבצע.
  • קמפיין בנקודות המכירה דיאורדורנט AXE מבית יוניליוור ישראל בע"מ בהשקעה כוללת של 15,000$.
"הדיה" יוצאת בקמפיין בנקודות מכירה במהלך חודש מרץ עבור מסחור חזותי של דאודורנט AXE מבית יוניליוור ישראל בע"מ. הקמפיין הושק בהשקעה של 15,000$ ומופיע בנקודות המכירה בפריסה ארצית באמצעות מיתוג חזותי לדופן צד הקמפיין מופיע ברשתות הפארם בפריסה ארצית במהלך חודש מרץ.
מטרת הקמפיין: ליצור בידול וחיבור בנקודות המכירה לקמפיין הכולל של המבצע.
  • קמפיין בנקודות המכירה למבצע של חברת קרליין בשיתוף עיתון "לאשה": "קני 2 מוצרי נטורל פורמולה קבלי שבועון לאשה במתנה" בהשקעה כוללת של 20,000$.
"הדיה" יוצאת בקמפיין בנקודות מכירה במהלך חודש מרץ עבור השקת מבצע בשיתוף חברת קרליין ושבועון "לאשה". המבצע הינו קבלת שבועון ל"אשה" בכל קנייה של 2 מוצרים ממוצרי נטורל פורמולה. הקמפיין יושק בהשקעה של 20,000$ ויופיע בנקודות המכירה בפריסה ארצית בצורת מיתוג אנדים, פסי מדף במחלקה, ומעמד מיוחד מפרספקס לתצוגת שבועון "לאשה". הקמפיין כאמור יופיע ברשתות הפארם בפריסה ארצית במהלך חודש מרץ.
מטרת הקמפיין: ליצור בידול וחיבור בנקודת המכירה לקמפיין הכולל של המבצע.
  • קמפיין בנקודות המכירה לפרויקט קולון מבית רקיט בן קיזר בהשקעה כוללת של כ-10,000$
"הדיה" יוצאת בקמפיין בנקודות מכירה במהלך חודש מרץ עבור חברת רקיט בן קיזר שיצאה בסדרת מוצרי קולון מיוחדת במהדורת חג, אביב לבן הקמפיין יושק בהשקעה של כ-50,000 ש"ח ויופיע ברשתות השיווק באמצעות שילוט אורכי למדף. הקמפיין יופיע במהלך חודש מרץ
מטרת הקמפיין: יצירת בידול ובולטות בנקודת המכירה.
  • קמפיין בנקודות המכירה לפרויקט "ניוואה" מבית אלפא קוסמטיקה בהשקעה כוללת של 20,000$.
"הדיה" יוצאת בקמפיין בנקודות מכירה במהלך חודש מרץ עבור אלפא קוסמטיקה בהדגשת המוצר ניוואה --DNAGE לנשים -" פריצת הדרך בלוחמה בקמטים- עכשיו במחיר מבצע 119.99 ₪" ובנוסף מוצר חדש- DNAGE לגברים הקמפיין הושק בהשקעה של 20,000$ והופיע בנקודות המכירה בפריסה ארצית באמצעות מיתוג דופן צד, ברשתות הפארם בפריסה ארצית במהלך חודש מרץ.
מטרת הקמפיין:יצירת בולטות ונבדלות בנקודות המכירה, תוך השקת המוצר החדש לגבר.
  • קמפיין בנקודות המכירה לאצבעות ביסקוויטים לקטנטנים של "מטרנה" ומבצע בקנייה, דיסק הפעלה לפעוטות ב-1.99 ש"ח בלבד בהשקעה כוללת של 5,000$.
"הדיה" יוצאת בקמפיין בנקודות מכירה במהלך חודש מרץ עבור מסחור חזותי לאצבעות ביסקוויטים לתינוקות ופעוטות מבית חברת מטרנה. הקמפיין יושק בהשקעה של 5,000$ ויופיע בנקודות המכירה בפריסה ארצית בצורת חצי אנד הכולל שילוט למדפים וחוצצים לבידול המוצר. הקמפיין כאמור יופיע ב רשתות הפארם והמזון בפריסה ארצית במהלך חודש מרץ.
מטרת הקמפיין: ליצור בידול וחיבור בנקודת המכירה לקמפיין הכולל של המבצע.
  • קמפיין בנקודות המכירה למבצע למשחת DAILY CARE, למניעת תפרחת חיתולים בתינוקות, מבית ניאופארם בהשקעה כוללת של 10,000$.
"הדיה" יוצאת בקמפיין בנקודות מכירה במהלך חודש מרץ עבור השקת מחיר מבצע למשחת DAILY CARE, למניעת תפרחות עור בתינוקות מבית ניאופארם.
הקמפיין יושק בהשקעה של 10,000$ ויופיע בנקודות המכירה בפריסה ארצית בצורת מדבקות רצפה להכוונת הלקוח, חצי אנד הכולל שילוט מדף ושילוט אורכי לבידול המוצר.
הקמפיין כאמור יופיע ברשתות הפארם והמזון בפריסה ארצית במהלך חודש מרץ.
מטרת הקמפיין: ליצור בידול וחיבור בנקודת המכירה לקמפיין הכולל של המבצע.
  • בקמפיין בנקודות מכירה במהלך חודש מרץ עבור חברת "טמבור" לכבוד חג הפסח קמפיין הנתמך גם טלוויזיונית הקמפיין יושק בהשקעה של 60,000$ ויופיע בנקודות המכירה ברשת הום סנטר, ברשת אייס וברשת היפר רוזנפלד ויישאר בשטח למהלך החודשיים הקרובים (עד סוף חג הפסח) באמצעות מיתוג במות, שילוט מיוחד למדף (ג'אמפרים), שילוטי אווירה, שרשראות דגלים התלויות ממדף למדף ודגלי אורך למדף.
מטרת הקמפיין:לכבוד חג הפסח יצירת בולטות בנקודות המכירה וגידול במכירות
  • קמפיין בנקודות המכירה לחברת חוגלה קימברלי - בהשקת מוצר חדש - טיטולי האגיס עם מותנית גמישה במיוחד. הקמפיין יושק בהשקעה של 10,000$ ויופיע בנקודות המכירה בפריסה ארצית באמצעות שילוט אורכי למדף.
הקמפיין יופיע ברשתות הפארם בפריסה ארצית במהלך חודש מרץ
מטרת הקמפיין: השקת המוצר החדש - יצירת בולטות בנקודות המכירה וגידול במכירות.
  • קמפיין בנקודות המכירה לפרויקט רושס מבית דיפלומט בהשקעה כוללת של 20,000$.
"הדיה" יוצאת בקמפיין בנקודות מכירה במהלך חודש מרץ עבור חברת דיפלומט שיצאה בהשקת בושם חדש לאישה - "רושס"
הקמפיין יושק בהשקעה של 20,000$ ויופיע בנקודות המכירה בפריסה ארצית באמצעות מסגרת מוצר למדף ושילוט אווירה (כרזות) הקמפיין יופיע ברשתות הפארם והאופנה בפריסה ארצית במהלך חודש מרץ.
מטרת הקמפיין: יצירת בידול ובולטות בנקודת המכירה.
  • קמפיין בנקודות המכירה לפרויקט הוגו בוס פיור מבית דיפלומט בהשקעה כוללת של 40,000$.
"הדיה" יוצאת בקמפיין בנקודות מכירה במהלך חודש מרץ עבור חברת דיפלומט למוצר - הוגו בוס פיור - בושם לגבר. הקמפיין יושק בהשקעה של 37,500$ ויופיע בנקודות המכירה בפריסה ארצית באמצעות מיתוג חלונות ראווה. הקמפיין יופיע ברשתות הפארם בפריסה ארצית במהלך חודש מרץ.
מטרת הקמפיין: שילוט חוץ החנות- יצירת בולטות טרם הכניסה לחנות.
  • השקת סדרת מוצרי טיפוח אנטי-אייג'ינג ייחודיים לגבר במחיר מבצע, מבית ד"ר פישר בהשקעה כוללת של 20,000$.
"הדיה" יוצאת בקמפיין בנקודות מכירה במהלך חודש מרץ עבור השקת מחיר היכרות למוצרי טיפוח מסדרת אנטי- אייג'ינג ייחודיים לגבר מבית ד"ר פישר. הקמפיין יושק בהשקעה של 20,000$ ויופיע בנקודות המכירה בפריסה ארצית בצורת פרסום ע"ג זמזמי אבטחה, והדר מעל מחלקה. הקמפיין כאמור יופיע ב רשתות הפארם בפריסה ארצית במהלך חודש מרץ.
מטרת הקמפיין: ליצור בידול וחיבור בנקודת המכירה לקמפיין הכולל של המבצע.
  • קמפיין להשקת צבעי שיער חדשים על בסיס חומרים מהטבע של חברת וולה בהשקעה כוללת של 20,000$.
"הדיה" יוצאת בקמפיין בנקודות מכירה במהלך חודש מרץ עבור השקת צבעי שיער על בסיס חומרים טבעיים מבית וולה. הקמפיין הינו חלק מהשקת וולה קולסטון נטורלס, "צבעים עשירים וחיים כמו הטבע", לכיסוי 100% שיער לבן.
הקמפיין יושק בהשקעה של 20,000$, ויופיע בנקודות המכירה בפריסה ארצית: בצורת פרסום ע"ג זמזמי האבטחה זמזמי אבטחה בכניסה לסניף, מסחור חזותי לראשי אנדים, יצירת בידול לקטגוריה באמצעות חוצצים ופסי מדף. הקמפיין כאמור יופיע ברשתות הפארם והמשביר בפריסה ארצית במהלך חודש מרץ.
מטרת הקמפיין: ליצור בידול וחיבור בנקודת המכירה לקמפיין הכולל של המבצע.
  • השקת מוצר חדש של סימילאק טופ באריזת חסכון של 900 גרם מבית אבוט לבורנטיס בהשקעה כוללת של 30,000$.
"הדיה" יוצאת בקמפיין בנקודות מכירה במהלך חודש מרץ עבור השקת אריזת חיסכון של 900 גר' מסדרת סימילאק טופ מבית אבוט לבורנטיס.
הקמפיין הושק בהשקעה של 30,000$ ויופיע בנקודות המכירה בפריסה ארצית בצורת מסחור חזותי של אנדים ברשתות הפארם. ועמוד נראות ושילוט מדפים - בסניפי מגה בעיר.
הקמפיין כאמור מופיע ברשתות הפארם והמזון בפריסה ארצית במהלך חודש מרץ.
מטרת הקמפיין: ליצור בידול וחיבור בנקודת המכירה לקמפיין הכולל של המבצע.
"הדיה" יוצאת בקמפיין בנקודות מכירה מושקע כחלק "קמפיין אביב" השנתי של רשת הסופר פארם לקראת חג פסח
הקמפיין יופיע בנקודות המכירה בצורה של: פרחי ענק בכל פינות החנות, בכל המדפים שילוט אורכי למדף בהשראת פרחים, ומעמד ריצפתי בכניסה לחנויות.
הקמפיין כאמור יופיע ברשת הסופר פארם בחודש אפריל.
"הדיה" החברה הראשונה והמובילה בישראל בתחום הפרסום בנקודות המכירה [יוזמת אמצעי מדיית פרסום בנקודת המכירה] מעניקה סל שירותים אסטרטגי מלא ואמצעי מדיה רבים ומגוונים ללקוחותיה משלב הרעיון ועד שלב הביצוע והיישום בשטח בכל רשתות השיווק המובילות.
בחברה קיים מערך לוגיסטי יעיל ומשוכלל הנותן מענה לכיסוי של כ-5000 נקודות מכירה שונות ברחבי הארץ, "הדיה" אחראית על 85% מכלל הקמפיינים בישראל, שהם 1000 קמפיינים בשנה.
"הדיה" הוקמה ע"י עופר גל לפני 20 שנה. בבעלותה חברות בת: "הדריה" - פרסום בתחנות רכבת, וחברת "אדבנצ'ר"- פיתרונות תלת מימד בארגזי פרסום, וחברת פרסום בחניונים.
הדיה הנציגה הישראלית של תאגיד הענק NEWS AMERICA MARKETING המובילה האמריקנית לפרסום בנקודות המכירה, ובעלת תחנות טלוויזיה כמו פוקס, SKY ועוד. "הדיה" חוללה פריצת דרך עם החדרת "שפה" פרסומית ישירה וברורה ע"ג מגוון אמצעי שילוט ונראות בעלי נתוני השפעה וחשיפה מוכחים שנחקרו ונבדקו ברחבי העולם והשפעתם על הגידולים במכירות נעה מ-7%-36% בחודש הפרסום!
ל"הדיה" סדרת מוצרי "Smart Source” -פתרונות מתקדמים עולמיים לפרסום בנקודות המכירה.
"הדיה" זוכת פרסים בינלאומיים ורשומה בספר השיאים של גינס פרסום בנקודות המכירה על קמפיין "יופלה", ו"נסקפה", של נסטלה.
הקמפין הכי יקר 2 מיליון ש"ח [יופלה].
אתר החברה: WWW.HEIDIA.CO.IL

תאריך:  09/04/2008   |   עודכן:  09/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il