X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שירותי בריאות כללית
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

'שירותי בריאות כללית' משנה את כללי המשחק בתחום הליווי של הנשים בהיריון בישראל ומשיקה שירות חדש 'היריון בליווי אישי': לכל לקוחה תוצמד אחות אישית שתלווה אותה במהלך תקופת ההיריון הראשון ותשמש כתובת קבועה לקבלת מידע, התייעצות, מענה לשאלות והתחבטויות הנוגעות למהלך ההיריון. האחות תסייע לאישה ההרה ובן זוגה בניהול הבדיקות, המעקב הבריאותי בתקופת ההיריון וכן תעמוד לשירותם בזמינות מיידית בכל הלבטים והתהיות שבדרך באמצעות מפגש אישי, מענה טלפוני ומייל אישי. מידי שנה מלווה ה'כללית' כ-65,000 נשים בהיריון.
השירות יינתן חינם לכלל לקוחות ה'כללית' במרכזים יעודיים שהוכשרו לנושא. את השירות תלווה מעטפת שירותים חדשניים שפותחה במיוחד ותינתן 24 שעות ביממה באתר האינטרנט של ה'כללית' ובמוקד האחיות של הכללית כוכבית 2700, בנוסף להטבות ייעודיות שינתנו באמצעות 'כללית מושלם'.
לדברי אלי דפס, מנכ"ל הכללית: "שירות 'היריון בליווי אישי' הוא נדבך נוסף לשירות 'קדם היריון' שפיתחה הכללית ונועד לספק לנשים ההרות ובני זוגן מערכת מקצועית תומכת המלווה אותם ברציפות באחת מנקודות הזמן המשמעותיות בחייהן - תכנון והקמת משפחה. זהו מהלך אסטרטגי המהווה פריצת דרך בתפיסת השירות שמובילה ה'כללית' ומציב סטנדרטים חדשים של שירות אישי המעניקים ללקוחותינו יתרון משמעותי בתחום".
המהלך הנוכחי, הוא תוצאה של עבודת מטה מקיפה בחטיבת הקהילה, במחוזות ובאגף שיווק וקשרי לקוחות של ה'כללית' שנמשכה כשלוש שנים וחייבה היערכות ארגונית: הכשרת מרכזים יעודיים למתן השירות, הדרכת רופאים ואחיות למתן השירות, בניית ופיתוח כלים משלימים לשירות: אתר אינטרנט ובו ערוץ מיוחד ל'היריון ולידה' עשיר בתכנים ומידע, ומוקד אחיות הפועל 24 שעות ביממה. לצורך השירות הוכשרו 500 אחיות מוסמכות שיהוו את הכתובת לפניות אישיות בנושאים שפעמים רבות אינן מועלות מול גורמים אחרים ויעניקו תמיכה בתקופה העמוסה של ההיריון.
ב'כללית' נבנתה חבילת שירות הכוללת:
  • תיאום הקשר בין הלקוחה לבין הכללית: האחות הינה "מנהלת היריון אישית" המגשרת בין הלקוחה לגורמים השונים במערכת.
  • מעקב היריון: מעקב במהלך ההיריון ואחרי התפתחות ההיריון והעובר עד לאחר הלידה: מידע, ייעוץ והדרכה בנושא הבדיקות המוצעות בתקופת ההיריון, המלצות להתנהגות בריאותית מתאימה להיריון ופגישה חודשית עם בני הזוג.
  • ערכת מידע: ערכה אישית המוענקת לאישה ההרה וכוללת מידע מקיף על כל שלבי ההיריון משלב התכנון ועד לאחר הלידה, לרבות מידע בנושא שירותי ההיריון של הכללית ושל כללית מושלם, סדנאות והטבות ב'כללית מושלם', CD עם סרטונים על התפתחות העובר, מחשבונים ועוד.
  • ערוץ היריון ולידה מקיף ומגוון באתר האינטרנט של ה'כללית' www.clalit.co.il הכולל: סדרת סרטונים '40 שבועות' מדריך מצולם הראשון להיריון ולידה הכולל צילומי הדמיה תלת מימדיים של העובר המציג כל שבוע משבועות ההיריון מנקודת המבט של האם והעובר; סידרת סיטקום 'הורים ללא הפסקה' - דרמת מצבים המלווה זוג הורים טרי המתמודדים עם טיפול בתינוק שהצטרף למשפחה.
  • My Baby: יישום ממוחשב פשוט ונוח להפעלה, הנשמר על שולחן העבודה במחשב האישי. היישום מותאם לשבוע ההיריון ומאפשר לעקוב אחר השינויים העוברים על האם והעובר. היישום הנמצא על שולחן העבודה ומיידע את הלקוחה מה עובר עליה ועל העובר בכל שבוע משבועות ההיריון, סרט השבוע של העובר - גודלו ומראהו, טיפ בריאותי המתאים לשבוע ההיריון. כמו כן, הלקוחה מקבלת עידכון שוטף על הטבות וזכאויות שמגיעות לה במסגרת ה'כללית' ו'כללית מושלם'.
  • בייבי מייל: מייל שבועי הנשלח אל האם מאתר ה'כללית', בו מידע רלוונטי לאישה ההרה בהתאם לשבוע ההיריון.
  • מוקד טלפוני: מוקד אחיות כוכבית 2700 הפועל 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה.
  • ביטול תקופות אכשרה ב'כללית מושלם': תקופות האכשרה (המתנה) לקבלת שירותים הנוגעים להיריון ולידה בוטלו. לקוחות חדשות ולקוחות ותיקות ב'כללית מושלם' יוכלו ליהנות מכ-30 כיסויים הנוגעים לתקופת ההיריון באופן מיידי. מדובר בסל ההטבות הרחב ביותר המבטיח חיסכון של אלפי שקלים הודות לאפשרות לבצע בדיקות גנטיות, סקירת מערכות ורכישת שירותים הנוגעים להיריון בהנחות משמעותיות.
  • כיסוי לטיפולי שיניים: רשת המרפאות 'כללית סמייל' מציעה חבילת הטבות מיוחדות למבוטחות בהיריון.
  • שירותי קדם היריון: שירות ייחודי המיועד להורים שבדרך. מידע גנטי בנוגע לבדיקות גנטיות רלוונטיות שמומלץ לאישה לבצע בהסתמך על תוכנת 'גנומטר' ייחודית לכללית שפותחה על יד פרופ' מוטי שוחט, מנהל המכון הגנטי בבילינסון.

תאריך:  14/04/2008   |   עודכן:  14/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il