רשת ארומה החלה ביום חמישי שעבר (10.4) להשמיע באופן בלעדי שירים מאלבומו החדש של מוקי, "באמת ומקרוב", באמצעות פלטפורמת ההפצה והתפעול של חברת YCD. השירים ישולבו בקו המוסיקלי שפיתחה חברת YCD בכל סניפי ארומה ישראל כאשר הדיסק עצמו יושק בארומה ב-27.4. ההפצה הבלעדית של הדיסק נערכת במסגרת שיתוף הפעולה בין ארומה מיוזיק וחברת התקליטים NMC.
השקת האלבום האקוסטי של מוקי בארומה ממשיכה את הכיוון החדש של תעשיית המוזיקה אשר מקדמת את שיתופי הפעולה בין חברות תקליטים למקומות בילוי. ארומה השיקה פרויקטים דומים בשנה שעברה, כאשר הפיצה באופן בלעדי את אוסף שירי האהבה של אביב גפן וכן את "נקודת מבט", אלבום גרסאות הכיסוי של ארקדי דוכין.
חברת YCD היא ספקית מובילה במתן פתרונות בניית מערכי שיווק ומיתוג בנקודות מכירה באמצעות מדיה דיגיטלית. החברה הוקמה ב-1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי. באמצעות פתרונות תוכנה ומדיה מתקדמים, מציעה החברה שירותי ניהול מערכי שיווק ממוקדים תוך קבלת תשואה מדידה מנקודות המכירה והעשרת חוויית הלקוח. לחברה יש לקוחות בישראל, ארה"ב, אירופה, אסיה ואוסטרליה ובין לקוחותיה מעל 2000 מותגים מוכרים, ביניהם: בנק דיסקונט, Totota UK, רשת Cartier העולמית, מוטורולה, רשת הולמס פלייס, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת מקדונלדס, ארקפה, רשת אלדו, מנגו, הוגו בוס צרפת, ורשת המסעדות Nobu של השחקן רוברט דה נירו.