X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
[צילום: יח"צ]
- הודעה מטעם יוניליוור ישראל
▪  ▪  ▪

לרגל בוא האביב, משיקה יוניליוור ישראל קמפיין חסויות לסדרת הדאודורנטים המצליחה, Dove Fresh Touch בתוספת מלפפונים ותה ירוק, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, תחת הסיסמא "הגנה מקסימאלית, טיפוח מושלם". בקמפיין הושקעו כחצי מיליון ₪.
קמפיין החסויות, בקריינות של הדר מרקס, יציג את סדרת הדאודורנטים של Dove המועשרת בתמציות המופקות מזרעי המלפפון (Borage seed oil) - שמן עדין, קל לספיגה המסייע בשיקום העור והזנתו ובתמצית תה ירוק התורמת להזנה, והרגעה של העור, זאת בנוסף לנוסחת הלחות הייחודית של דאב המסייעת בטיפוח בית השחי.
סדרת הדאודורנטים הינה חלק מסדרה הכוללת מגוון מוצרים, ביניהם קרם גוף וסבון, המועשרים בתמציות מלפפונים ותה ירוק, אשר זכו להצלחה בקרב הצרכנים והפכו אותם למוצרים מובילים בקטגוריות.
דאודורנט Dove Fresh Touch בתוספת תמציות מלפפונים ותה ירוק מוצע בגרסת סטיק במשקל 54 גרם ו- 70 גרם, בגרסת רול און ובגרסת ספריי. ככל הדאודורנטים בסדרת Dove, מגנים מוצרי הסדרה מפני הזעה וגם מטפחים ושומרים על עור בית השחי.
הקמפיין יעלה בערוץ 2 וימשך כחודש.
אודות Dove
המותג DOVE נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. לאחר מכן התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס DOVE לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגוריית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים. כיום Dove הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל. Dove הינו המותג הראשון בישראל שהביא לשוק מוצרים עם 25% קרם לחות. באקלים הישראלי החם והלח מאבדים העור והשיער את הלחות הטבעית שלהם. כל המוצרים של Dove מכילים 25% קרם לחות השומר על הלחות הטבעית של העור ומעניק לו מגע רך וקטיפתי.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, Dove, לוקס, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.

תאריך:  22/04/2008   |   עודכן:  22/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il